Bugünkü şansınız :

Niyet ettim yukarıdan aşağıya şu bloggerleri okumaya



Uzun süredir fazla blog okuyamıyorum. Oysa okumak istediğim bir çok blogger var. Özellikle zahmet edip bana yorum bırakanlara mahcubum. Şimdi ufak ufak bu işe niyetlendim. Şu siteden 30 yıl öncesinin müziklerini açtım. Ufak ufak bloglarınızı okumaya başladım. Bakalım neler yazmışsınız....

Okuyalım, öğrenelim, düşüncelerimizi de paylaşırız....

Saygılar.

b.
 mutluysamnehos
Yılmaz Barış
Onuncu Köyün Adamı
 Momo
Büşra Bayram
beenmaya
copolitik
!♥ tuana ♥ !
laurel-hardy
Uzağa Giden Kadın
EBRULİ
SİYAH KELEBEK
pabuç
Leah
Hayal Meyal
KYBELE F
 Evren
Dozi
Beyaz Büyü
 đerkenαя
Scarlet
Ateş Böceği
!reDanDark!
LoveMeorLeaveMe
yesari
Aslı
bad-ı esrar
AnTiPaTiK YoRuMCu

 üryan
 Efsa
bucera
Üfürükten Prenses
EVRAKA
Hürrem Sultan
kalüfer böcüğü
Dalgaları Aşmak
Kediye Kafa Atan Psikopat Fare
Eseriklibiri
Ness
 pusarık
godikmod
Ay IşıĞı
neslihan


Bu yazıyı paylaş: :

0 yorum:

Yorum Gönder

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?