Bugünkü şansınız :

Hakiki lezbiyen olsun canımı yesin / Hatıra defterimden




Kadınlarda nedense 3ncü cinsi destekleme eğilimi vardır. Pek bir severler bizim gay olmamızı ama nedense kendileri lezbiyenlerden hoşlanmazlar.

Bu biraz da kendinize takın ipneler demenin kibarcasıdır ama hangi kadına sorsanız kahir ekseriyetle "gaylerin, travestilerin" sorunları ile ilgilidirler. Bir daha dünyaya gelsem "gay" olurdum diyen kadınlar görmeniz çok zor bir ihtimal değildir. Pek bir yürekten onların ilişkilerini onaylarlar falan filan. Bu konuda kendi kişisel kanaatimi belirtmiyorum efendim.

Nedense bizim kendimizi d/üzmemiz pek hoşlarına gidiyor kadınların. Bir kuyruk acıları var sanki bu konuda. Yeter beyler birazıcık da sizin canınız yansın gibilerden...

Ancak biz erkekler de kahir ekseriyetle lezbiyenliği desteklememize rağmen orta yerde doğru dürüst lezbiyen blogları göremeyiz. Bu konuda yazan "ces" kardeşimizin yazısından sonra da pek bir gelişme olmadı. Yani gay blog yazanlarının pek çoğu gay olmasına rağmen lez blog yazarlarının çoğu bay malesef:)

Evet itiraf ediyorum bir ara akademik bir çalışma için :p ben de yazdım böyle bir blogda. Lezbiyen blog yazarlığı yaptım yani. Bir hayli de izleyicim, hayranım oldu kısa zamanda. Erkek arkadaşı ile gezdiği için abisinden yediği dayakla lezbiyenlik yolunda ilerlemeye başlayan Nevin kızın acıklı hikayesine ağlayanlar, onu teselli etmek için uğraşanlar vardı bi hayli.

Ufak tefek asılmalar da sözkonusuydu tabi. Devam etseydim de bi hayli olurdu. C
iddi ve bir tesbit bunların (lezbiyen blog yazarı görünenlerin) çoğu erkek. Bu tesbite kesinlikle katılıyorum..

Bir keresinde girdim öyle bir chat odasına 2 dakkkada bütün krolar sardı etrafımı. Sonra araştırmacı gazetecilik yapıyom felam diyince; Len olm bütün mallar toplanmış bekliyorus burda. sap sap. dediler. Şükür allahtan madem geldin seni zorla lesbiyen yapalım demediler.. Adem dedim sarktılar.. bari havva olim dedim yine ademoğluğunun hain emellerinden kurtulamadık.

O yüzden derim ki her zaman. Hakiki lezbiyen blog yazarı olsun canımı yesin...

Bu yazıyı paylaş: :

0 yorum:

Yorum Gönder

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?