Facebooktan işler


Bloggerin yasaklanması ile başladı herşey. Önce insanların hevesi kursağında kaldı. Ardından iştahları kesilip gitti. Sonra Facebook ve Twitter hızla yayıldı ve blog yazıp çizen insanlar birden sosyal medya canavarı oldular.

Uzun süre dirensem de sonunda sürüye ben de katıldım. Gel gör ki her an online olmaya, her an aforizma yumurtlamaya çalışmak yorucu ve insanı tüketen bir durum. Üstelik yazıp çizdiklerinizin su üstüne yazı yazmaktan pek farkı olmuyor.

Hal böyle olunca, dönüp dolaşıp kürkçü dükkanına dönmek en güzeli dedim. Kısa ve öz de olsa blogda birşeyler yazıp çizmeli ve olabildiğince Facebooktan ortamlardan uzak durmalı.

Sizi bilmem ama iletişimin bu denli hızlı olduğu ortamlar benim bünyede ters etki yapıyor. İşten güçten kalmak da işin cabası.

Tekrar buralarda paylaşımdayım...
Bu yazıyı paylaş: :

4 Yorum var:

  1. evet evet siz bloga geri dönün biz de güzel yazılarınıza kavuşmuş olalım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Pabuç kardeş. İnşallah. Bakalım

    YanıtlaSil
  3. çok sevindik ipram abi facebook da iyiydi ama ben blogtan hep tavsiye edip duruyorum senin yazdıklarını millete.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim sağolasın. facebooklar su üstüne yazı yazmak gibi. bakalım:)

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar