Dötü pamuklu internet candır




Eskiden, taa çok eskiden; çocukken şu cigara denilen merete merak sardığım günlerden bir gün, yerlerden izmarit toplayıp içmeye çalışırken, tanıdık bir abi beni gördü ve iki tokat yapıştırdı yüzüme. İşte benim aydınlanma maceram taa o gün başlar.


Sigara alışkanlığı kazanamamış olmamda bu abinin etkisi nedir bilmiyorum ama değerli büyüğümün sarf ettiği şu veciz söz hala kulaklarımdadır. "Lan utanmıyon mu yerden izmarit alıp içmeye, içeceksen götü pamuklu (filtreli) cigara içeceksin."

Bu veciz söz ve sağlam tokat içimde o kadar yer etmiş olmalı ki; sağlığımı değil kariyerimi ve imajımı düşünen bu değerli abimizin tavsiyesine uydum ve hemen gidip bir paket uzun samsun cigarası aldım.


Herkesden gizli girdim bir bodrum kapağının altına. Kıçımı zor sığdırabildiğim o yerde ,yaktım peş peşe cigaraları. İçime çekmesini bilmediğimden, duman altı olmama rağmen kısa zamanda içtim 20 dal cigarayı peş peşe. İçtim mi, piç mi ettim cigaraları orası tartışılır pek tabiî ki.


İşte o menfur olay benim cigaradan nefret etmemi sağladı ve çikolataya merak sarıp göbek yapmama vesile oldu.


Şimdi size de acizane tavsiyem; şu filtreler, yasaklar daha fazla yayılmadan, mübarek üçaylar gelmeden, seçim kasetleri piyasası henüz bitmeden. Herhangi bir gün bulabildiğiniz yasaklanma ihtimali yüksek, en abartılı sitelere peşpeşe girin, çıkın.


Hatta bu hafta sonu hemen yapın bunu, unutmadan. Kusana kadar, en tiksindiricilerini bile izleyin ne varsa, ne çıkarsa şansınıza artık.


Sonra, grip olunca sigaradan nefret eden tiryakiler gibi, bir bakmışsınız filtreli interneti davulla zurnayla karşılayıp, modeminizin dötüne pamuğu kendi ellerinizle taktırmaya koşacaksınız.


Hoş, Türkçemizde dötü pamuklu olan sadece sigara değil. Ölünce insana da pamuk tıkıyorlar. Ee fena mı işte; siz de sınırsız download yapıp, pcnizi boş yere kastırmaktan ya da kotalı internete abone olup da, kazara yüksek internet faturaları ödemekten de kurtulmuş olursunuz.


Lütfen olaylara bir de iyi yönünden bakın sevgili kardeşlerim. Bakın bu yasaklar ne güzel hayırlara vesile olacak, inşallah. Lütfen düşünüp incelemeden, öyle olur olmaz yere her proje de karşı çıkmayın. Siz büyüklerimizden daha mı iyi bileceksiniz.


Hemen gidin, şimdiden gönüllü olun, pamuğunuzu sağlığınızda kendiniz taktırın. Dirinizden bıktık, bizi bir de ölünüzle uğraştırmayın lütfen .



T.İ.O

Bu yazıyı paylaş: :

0 Yorum var:

Yorum Gönder

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar