* Günün Yazısı :

yaşasın lan blog, sonunda ben de seviştiK



Ahahah blog kamuyo... gördünüz mü lan, sonunda ben de seviştik...
Pucca yazalı beri içime dert olmuştu. Kendimi kötü hissediyordum ama sonunda oldu lan blog. Yaşasın heyyo!... Çok mutluyum çok. Kıskananlar çatlasın lan blog. Yüzyıllardır gizli olan tapınak şövalyelerinin hazinelerini bulmuş gibi mutluyum hey bloggg. arggggoooooh.
ulan ne güsel bi şeymiş sevişmek yaw. Pucca kızısı haklıymış be... Ohhmmm oldum.. öffff, züper züper...

Şimdi olay şöyle gelişti:
Sefgilimle tam ışıkların orda buluştuk. Telefonunu çaldırdım, çaldırdım tam karşımda ama kıs beni görmüyo. Allam yarabbim bi de açmasın mı.. Ahanda bi kontürüm daha gitti... Kızım kapa kapa bana yazmasın... Neysem, az sonra birlikte el ele pek de güsel bir çay bahçesisine gittik... O bana "İprammm" dedi... burnuma dokundu. ekikieki... diye içim gıpraştı. ohş oldum. şöle içimden bişiler süzüldü gitti len blog. ben de onun parmaklarını okş okş okşadım. kulak memelerine dokundum len blog. mm yazarken bilem içim bi hoşşşşş oluyooo şu an lan blog.

Allam yarabbim acık da makyaj yapmış, yanaklar alım, balım petekim, gel efimize gidelim diyoor. gözünün üstünde kaşı vardı lem bilog. Alayım derken kaşını, parmakımı gözüne sokmuşum. Sefgilim bi ağladı, bi ağladı. Soracıma ağlayan göslerinden öpcektim lem blog. bütün kahvedekiler baktım bize bakıyo. telefizyonda dvd keyfinde emmanuel rape oynuyo ama ona bakan yok tüm hemşolar bizi kekliyo.

-hadi kalkalım dedim. sefgilimi meraklı körolası gözlerden kaçırdım hemen. iyi de ettim hakkatten.

Lam blog ne süperdi bea. İnanmıyonus di mi, aha anlatim dinleyin bak: nası çatır çatır seviştik. sonra yürüdük birlikte bir parka, oturduk bi banka. (hep bi bank fantezim vardı) oturduk denize karşı, açtık bacaklarımızı. kız converslerini sürttü ayağıma.
-ibrammmmm dedi...
ben de: -buyur aşkısım, sefgilim dedim.
-elimi tutsana dedi. Heyecanla tuttum. Parmaklarımı parmaklarına geçirdim. İşaret parmakımla avuç içine gıdı gıdı yaparken, baktım sefgilim göslerini kapamıştı.
.....
Lan mutluluktan uçtuk, ulan blog.
Yanağından bi makas aldım önce, kalbim delice çarpıyor, inip inip, kalkıyordu. Sonra bi busecik alim derken, -olmaz dedi kıs. öperim ama öptürmem. -"evlenmeden asla olmas ibram" dedi. Yanağıma bi öpücük kondurup, koştu gitti lan blog.
Sonra ben de sevinçle eve koştum.
Sefgilimi, aşkımızı, düşündüm. Açtım duşu, kurdum düşü, girdim sıcacık suyun altına aldım sabunu, keseyi. yumdum gözlerimi, çözdüm meseleyi...

Çatlasın pucca kızısı ve tüm holiganları, sempatizanları, ayranları, hayranları, yorumlayanları olm.
Ben de çok seviştik çoookkkkkk...
Bu yazıyı paylaş: :

15 Yorum var:

  1. senden bu kadar masum bi hikaye beklemezdim.Şaşırdımmmmm :)

    YanıtlaSil
  2. puauuaha senin sonun iyi değil bak demedi deme :D

    YanıtlaSil
  3. Eee hadi bakalım vatana millete hayırlı olsun Allah utandırmasın :):)

    YanıtlaSil
  4. Ateş böceği: çiçek böcek şahit oldu aşkımısa:) sayende. hadi bakalım.

    Mrs. Baros: sen de başka bir alem:)

    yejades: pis kıskanç:) sen de kıskandın sefişmemizi di mi. hep eleştiri hep eleştiri, of aman ay bıktım.. abazansınız kısım siz:) sefişemedik diye böyle eleştiriyonus...:p

    YOSUN: RTÜK'den bu kadarını geçirebildik hocam. ben senin şaşırabilme ihtimalini sefdim:)

    YanıtlaSil
  5. muradınıza erdiniz demek, sanada sefkiline de hayırlı olsun o zaman ne diyelim:)

    YanıtlaSil
  6. İroni desem ironi değil, komik desem komik değil, toplumsal bir yaraya parmak basmaca? Önümüzdeki yazıda da kıza birisi "kadın" diyecek sonra çok kızacak herhalde.

    YanıtlaSil
  7. cıx. yok sen iyi değilsim ibraaamım ortaçım..
    ööle puccalara falan da bakma sen, bırak sevişsin onlar...

    YanıtlaSil
  8. victor van dort: thank you:p

    hevesli bardak: tarzım bu efendim, gördüğünüz üzre.

    LA78'ers: ben de seviştiK artık. dönüşü yok bunun.

    YanıtlaSil
  9. abi ben senin buraya yazdıklarına bakarak, bu kadar masumane fantazilerin olduğunu düşünmezdim heç... :P

    YanıtlaSil
  10. :) ay çok eğlendim lan bilog :)

    YanıtlaSil
  11. serzeniş meraklısı: top secretler yazılmıyor. grtük kapatmasın diye blogu:p

    KYBELE F: mutluluklar dilerim efenim:)

    YanıtlaSil
  12. çok iyiydi bu ya koptum :D:D sonu masum bitmicek diye korka korka okuodum ama beni utandırmadın ibrahim :D

    YanıtlaSil
  13. Süper yaw sonu süper açtım duşu kurdum düşü :D

    YanıtlaSil
  14. Ben bu yazıyı nasıl kaçırmışım yauu :)3 dev arşiv hala beni bekloor ufhh..Gözünün üstünde kaşmı vardı neee :) Gözmü kaşmı ? Ihımm neyse gittim ben bilok :)

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım