* Günün Yazısı :

Missipipi kız+oğlan kız çıktı haberiniz var mı?


Gossip İbram'ın peşine düştüğü en tehlikeli blogratık (aybolmasın diye yaratık diyemiyos, yoksa ayboluyo ayboluyo...)
Missipipi'nin neden tehlikeli olduğunu nickini bi defa daha okuyun anlarsınız.
Kendisi şahsen şu aralar bodrum'da alemlere akmış, denizkızlarına takmış (pipisi var ya ondan takabiliyo yani) durumda olduğundan muhabirimizi de peşinden tatile gönderdik.

Şimdilik sadece birlikte kiraz yiyip, oje sürüyorlar ve bol bol resim çektiriyorlarmış. Belgesel tadında bir röportaj için Missipipi'nin bikinili pozlarını ele geçirmeyi başardık. Üstsüz ve ipkini pozlar için çalışmalarımız büyük (bayağı büyük yani) bir şevkle sürüyor Ucuz tatile gelmiş ingiliz deniz anaları görüntüyü kapatmasa çektik, çekicez. Ha gayret oğlum kameraman haşmet... Çekicez çekicez de ancak bazı resimleri Missipipisel sorunlar yüzünden photoshopla kapatmamız gerekiceni düşünüyoruz.

Telif hakları sorunu olmazsa siminyapedia ve puccaplopedi ansikolopedisi kaynaklarından da yararlancaz. Haliyle teknik aksamı yüksek olan bu bloggerimize fazla yakınlaşamadığımızdan teleobjektif kullanıcaz mecburen. Paparazzi xörüntülerimiz benzemezse de siz benzetiverin.

Lütfen bizi izlemeye devam edin röntgenci simi+fbi...
Bu yazıyı paylaş: :

0 Yorum var:

Yorum Gönder

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım