Günlerden bir gün, canın sıkılır



günlerden birgün canın sıkılır
ya da canını sıkarlar bir gün
bütün herşey üstüste üstüne gelir
kendine sığınacak bir yer dilersin

bir pc koyarsın masanın üstüne
ve bu alemden çeker gidersin...


bazen bir sohbete tutunur
bir şarkıdan nağmeler dinlersin
bazen birkaç hoş satır yazar
bazen bolca muhabbet edersin

kâh sözünü seven olur
sevilmeyi sen de seversin
kâh peşine düşen olur
düşmeyi sen de istersin

iyidir, hoştur, güzeldir bir süre herşey
tozpembe düşleri yeniden keşfedersin
kördür gözlerin yeni doğmuş bebek gibi
açıldıkça; hüzne sıkıntıya "burdaymış" dersin

zordur birden çok hayatı paylaşmak zaten
zordur can sıkıntılarından sevinç üretmek
zordur zorluklardan kolaylık çıkarabilmek
ne dünyanın derdi biter, ne dünyana girenin
zorluklar içinde tükenirken, birbirini yersin

sonra bir gün canın sıkılır
ya da sıkarlar canını bir gün
önce cebindeki telefonu kapatırsın
sonra modeminin fişini çekersin

yani bir gün canın sıkılır
bu alemden de çeker gidersin...


PS: kimse durumdan vazife, kıssadan hisse çıkarmasın, ortaya karışık sunum yaptık...
İlk Yayınlanma Tarihi: 4 04 2010 19:54 Eastern European Summer Time
Bu yazıyı paylaş: :

7 Yorum var:

  1. Sanki beni anlatınn Sabahtan beri şu pc deyim. Dışarı çıkmadım. Canım sıkıldı. Yemek yemedim. Çay içtim bide kahve. Gözlerim dalıyo birileri gelse keşke diyorum ama gelmiyo. Benim gitmeye mecalim yok. Canım skılıyo ibraam abi yaaa. şimdi sıkı can iyidir çabuk çıkmaz deme espri çekecek durumda da değilim biliyon mu? bilmiyosanda öğrenmiş oldun.

    Ha birde ceceli dinledim. Başkada bişe yapmadım. Pazar günü raporu imzalandı onaylandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) geç de olsa bu yorumu tekrar okumak güzel... :))

      Sil
  2. Sıradan Biri4 Nisan 2010 21:07

    Belki de amaçları can sıkmaktır,
    Belki de sizin gibi bakmıyorlardır insanlara
    Belki boşluklarını saplantılarla dolduruyorlardır,
    Belki yaptıklarını da doğru buluyorlardır.

    Bir defa daha düşünmeli,
    Modem kapatıp gitmeyi neden seçtiğini..
    Kendi içinse gitmeler, yol aydınlıktır gidilmelidir
    Ama değmeyecek kişilikler içinse düşünülmeli!
    Hasta ruhlar için değil gitmelere saniyelerle sıkılmaya bile değmez...

    Hem daha şiirinizi okuduktan sonra üzerimize alınacaz (ki siz uyarı yapmış olduğunuz halde) sonra trip atacak olmaz ama böyle modemin fişini çekip gitmeler ;)

    ''zordur birden çok hayatı paylaşmak zaten'' demişsiniz sorun temelde, bir çok hayatı dinleyip sıkıntısını üstlenmekte..Reel gibi kabullenip sıkıntılarını yüklenmekte...siz de bilirsiniz ki insanlar her daim fazlasını isterler siz birazda duygusalsanız eyvah ki eyvahh bu seferde sıkıntılarını yükledikleri gibi bir de kendinizi unutmanızı beklerler..Bunlar beni aşan konular ben onu bunu anlamam yok öyle saplantılı insanlara kızıp modem fişi çekip gitmeler ;) Yaz geliyo daha karpuz kesecez :)

    Dostun biri şöyle demişti :''..dışarıda hayat. .var....
    herşeye rağmen insan oturunca başlıyor sorunlar..'' evet sizde dışarı çıkın sanal ortam burası asla canınızı kimsenin sıkmasına izin vermeyin ,unutmayın onlar bunun için varlar can sıkmak için ama siz oyuna gelmeyin :)

    Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm ne güzel yazmışsınız ama fişi çektiğim zamana denk gelmiş olmalı. karpuz alacağımız baki :))

      Sil
  3. Ve İnsan Sorar Kendine Neden ?
    Cevapları Bildiği Halde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapsız sorular içinde kalmaktan iyidir yine de. Bir cevaba tutunmak.. En zor olanı yüreği kemiren şeylerin üstüne bir de beyni kemiren düşüncelerin eklenmesidir.

      Sil
  4. Ve İnsan Sorar Kendine Neden ?
    Cevapları Bildiği Halde..

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar