Kötü haber: Bir blog daha açtım




Tamam haklısınız.
Yine siz kazandınız.
Bahse girmek yok bundan sonra sizinle kendim üstüne bile.
Yine bir blog açtım itiraf ediyorum.

Ama bir bakın siz yine de isterseniz.
Adı Foto FAL
Abi ne iş bu log?
diyecek olursanız, ben de derim ki;

İnternette hoşuma giden fotoğraflara baktığım ilk anda "ulan amma da güzel" dedikten sonra, çizmeyi aşmadan o fotoğraf hakkında yürüttüğüm "zihinsel geyikleri" sizlerle paylaşıyorum.

Buna bir çeşit fotoğraf falı da diyebilirsiniz.
Varsa ilginç bir fotoğrafınız, gönderip siz de boyunuzu ölçtürebilirsiniz
.



Bu yazıyı paylaş: :

8 Yorum var:

  1. hayırlı olsuuunnn uğurlu olsun..izleyeni çok olsun...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun abi kaç oldu bununla?

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun. Güzel olacak gibi görünüyor. Hatta görünmüyor, güzel olacak. :D

    YanıtlaSil
  4. :) Silah zoruylaymış pehhh :Pp
    Yalnız etiket pek sade olmuş şaşırdım heee :))

    YanıtlaSil
  5. ben de blogculuğa ilk başadığımda
    bir dünya blog açtım...
    her şey hakkında yazmak, paylaşım yapmak istiyordum
    kaç blog açtım saymaya el ve ayak parmaklarım yetmiyor hani...
    en sonunda sildim alayını
    çünkü vakit yetmediği gibi belli bir süre sonra eski konulara heves gidip yeni konular hakkında yazmak istiyor insan...
    en iyisi mümkün olduğu kadar az blogla yetinmek bence...

    YanıtlaSil
  6. super super super olmus bayildim bittim ben tek kelimeyle

    YanıtlaSil
  7. pabuç: sağolun var olun efendim...

    mustafa: saymıyorum artık ama hepsini toplarsan kelle hesabı çıkar sonuç ortaya:)

    mr lonely: sağol o senin güzelliğin:))

    BigaripWomen: seni şaşırtmak güzel:)

    YanıtlaSil
  8. Orjinal Delikanlı: Haklısın ama bu o aşama değil:) gerçi kısmen ertelediklerim var ama belki ileride ekip çalışması yapacak arkadaşlar da bir el atar. gossip öyle mesela. kendim dedikodu yazmaktan bıktım:P

    Gia: Bitmeyin efendim. siz bize lazımsınız :p

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar