Cinsel bilgiler kılavuzu



Kusura bakmayın sevgili keywordcularım ama siz kaşındınız?
Nedir bu ilginç sorgulamalarınız:

* siminyadan manyak
* bugünkü tecavuz olayları
* işte size prezervatif boyları
* sevişme mektupları
* erkeğin neresi büyür
* öküz sex yaparsa
* iki lez bir düz
* kızlar cenabet olur mu?
Bu kadar vahim derecede meraklıysanız yapacak bir şey yok. Zaten benim kimin oğlundan, kızından neyim eksik değil mi? Herkes orasını burasını, yediğini içtiğini yazıp çizip ratingleri toplarken, benim elim armut mu topluyor. Kıskandım valla.

Demek ki ne yapıyormuşuz. En kısa zamanda "Cinsel bilgi ve deneyimlerimi" yazayım bir sonraki postumda, böylece toptan ve perakende bütün merakınız gitsin. Hadi bakalın. Yakında, çok yakında bu blogda!...

Beklemeye devam...

--------------- 
Keywordlerin tamamını okumak için:

Bu yazıyı paylaş: :

3 Yorum var:

  1. önce yüzümde şöyle bi ifade oldu bu postu okuyunca :S:S:S:S
    yapmaa yaaaa lütfen yapma dedim ama;
    sonra güldüm T.i.Ortach yazarsa güzel yazar, bekleyelim görelim.
    Güleceğimden emin gibiyim :)

    YanıtlaSil
  2. KYBELE F: Korkma korkma, bişicik olmaz... Gülme garantisi vermiyoruz ama yine de hep gülsün insan yüzleri...

    Mrs. Baros:
    Üzgün gördüm sizi?...

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar