Niyet ettim yazmamaya 2 gün, 3 gece



Bu aralar yoğun yazı yazdım yine... Üstelik taslağımda birikmiş 5-10 yazı var hala.
Tek üzüldüğüm dostları yeterince okuyamamak...

Az dinlenip, sizleri okuyacağım. Fırsat bulursam bir kaç özel dosta da mutlaka yorum yazmak istiyorum. Çünkü yazmak kadar, okumayı da önemsiyorum.

Öte yandan dünya işlerinin yanında, boş durmuyorum zihnim yine birşeyler paylaşmak adına sizlerle meşgul. Belki okumadığınız bir yazım vardır. Gelirseniz boş geçmeyin efendim.

Saygılar.
Bu yazıyı paylaş: :

2 Yorum var:

  1. stoklarını iyi yapmışsın çok iyi çalıştın bu ara hadi hadi izinlisin bizden git biraz dinlen..hayırlı iftarlar,Bizede bekleriz iftara..:))güllaçsız gelme ama

    YanıtlaSil
  2. Bende dinlenicem ipraam :) Bi bura bi ramazan pidesi bide kendi blogum arasında mekik dokudum günlerdir ciddi yoruldum bende :)

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar