* Günün Yazısı :

Severim, hoşlanmam / yaparım, beceremem




Canlarım bir
kendini halka açma modasıdır gidiyor... Özel hallerimizi bu kadar kamuoyuna açmadan önce elde kalan son kozlarımızı da oynayalım bakalım. Olmadı artık röntgen filmlerimizle, porno kasetlerimizi el altından kendimiz tvlere verip Ali Kırca gibi hem seve seve, hem döve döve ünlü olmanın yolunu arıcaz bloglarda (coprighty fikir: dirty now and ali abi şimdi burdaydı hotel paradise)


Şimdi bendeniz de iyi, kötü huylarımı şöyle bir sıraladım. Neleri severim, nelerden hoşlanmam, neleri yaparım, neleri beceremem bir bilinsin istiyorum sevgili blog kamuoyu tarafından. Hani istakoz yiyemiyom mesela, pişiremem de mubarek şeyi. O yüzden sevgilimden ayrılmaktansa baştan hiç çıkma teklif etmesin kızcağız bana daha iyi di mi:)


Mesela şu çatal sol elle, bıçak sağ elle olayını kıvıramıyom. Sol elle tutabildiğim bi kaç şey var. Bazısı burda yazılmaz ama, biri bıçak tutmak mesela. Katil sol elle bıçak tutuyomuş deseler, potansiyel CSI Newyork listesine girdim demektir.

Tabi iki elimle yapabildiğim şeyler de var:p, Aklınıza ne hainlik! geldi bilmem de iki elimle birden bi laptopda iki mouse'u aynı anda kullanabiliyorum. Kusursa kusur (bu kadarı kadı kızında da var mı şahsen bilmiyom) sağ elle silah ve bıçak tutamıyom napim. Hani görgüsüz diye terketcekse kızcaz, hiç yemeğe götürmesin beni di mi. Ayrıca Sağ ayağımla Topa'da vuramam mesela. (sen dil olm sen otur, sana zaten vuran vurmuş bi de ben vurmim)

Çocukluğumun geçtiği fakir okul yıllarında çok defter silip yazdığımdan olsa gerek, lan belki lazım olur diye tuvalet kağıdını suyla temizlenmemiş ppma direkt olarak tatbik edemiyom. Kağıt deyip geçmeyin, bi sürü ağaç, orman kesiliyo falan diyoz ama paso şeyimizi siliyos. Olmaz ki kağıdın da bi haysiyeti şerefi var. Kıç mendili değil ki bu, hapşur sil, aksır sil. Klasik sabun kokusu ve permatik banyo favorimdir:p Kılın, tüyün uzamışına sadece başımın üstünde yer veririm.


Sigara içmeyi de öğremedim ayrıcana bi kursuna gitmem lazım . Bi gün okul Wcsinde inat ettim bi paketi 15 dakkada içtim, bi şeyime benzemedi. Başkası yaktığındaki ilk kokusunu geç, ne tadı var ne tuzu. Oysa onun yerine otursam bi tepsi baklava yerdim yarım saatte. Yazık... Ayrıca Cami cemaatı hariç, hiç bir cemaatle uzaktan, yakından alakam yoktur. Olsun da istemem. Ordan da devamsızlıktan atcaklar bi gün diye korkuyom.


Erkek sevme standartlarım da biraz maçodur. Tırnağı uzun erkek sevemiyorum örneğin, pedikürlü de olsa. Iııh, olmuyo napim. Takma ya da değil çok uzun kıvrık kadın tırnaklarına da alerjim var. Pornosuna bile bakamıyom a.q.

Küpeli ve at kuyruğu saçlı erkeklere ufaktan alışıyorum ama piercing'li kızları halâ içime sindiremedim. Hele diline ve malum yerine yaptıranlara bakamıyom bile lan... Dövmenin çok küçük ve sahtesine sıcak bakabiliyorum. Kocamanı erkek ya da kadında hoşuma gitmiyor. Hızma itici halhal çekici gelir, abuk renkler de olsa punk hariç kadında boyalı saç hoşuma gider. Koyu renk oje tonlarını severim. ojesiz tırnakları pek daha severim:) abartılmış göz farından ve yanak alından hoşlanmam..


Düşük belli kadın kıçına bakmakla bir erkeğin kıç çatalına bakmak arasında fark göremiyom. Bunun yerine etek dekoltesi, göğüs çatalı ve yırtmacı tercih ediyorum. Frikik adına şeysini gösterenlerle, panayırda şeyine don giydirilmiş maymunlar arasında da bi fark göremiyorum.


Kendim bilhassa tepeden diklemesine bakınca halâ şeysimi görebiliyom demek ki; henüz aşırı kilo almış sayılmam. Bi ara kemiksiz tartılmalı. Kendimin kirli sakallı halimi seviyom ama ufak yeğenlerim bu halimi sevmiyor. Durduk yerde bi sabah; dur bakim len nası olcam deyip bıyıklarını kesen erkekleri de sevmem, Bıyıksızlara bişi demem ama adamı bıyıklı gör gör birden tavuk popusu gibi bir yüzle karşılaş. Olmuyor be. Alıştıra alıştıra, azar azar kessinler napim...


Bal yaptığı için arılara, süt verdiği için ineklere, ayrıca balinalara ve malumunuz olan diğer memelilere saygım var, plastik çiçeklerden ve gazı kaçmış içeceklerden hoşlanmam. Şimdilik aspirinden sonraki en büyük icadın Viagra olduğunu düşünmüyorum. Einstein'den fazla Nicola Tesla hayranıyım. Issız adaya düşersem yanıma alacağım üç şey: Melahat, Nezahat, Sebahat.


Bilgisayarda arada bir fan ve klavye çıtırtısı dışındaki windows Çilong sesi de dahil hiç bi sesi sevmiyorum. Msn türü programların seslerini de sevmiyorum. Rahmetli İcq'nun oo-OO su hariç. Attaçlı dosyaları açmaktan, adsız küfredenlerin yorumlarından ve argosu da maçoluğu da erkeği geçen kızları dinlemekten hoşlanmıyorum.


Kafa dinlerken Dede efendi ile Mozart arasında ayrım yapmam. Sanat müziğine gıcık değilim, severim. Sezen'in hastasıyım. Bana göre Yalın da kestirmese bile ilerde Sezen kadar olucak. Ceza'nın Allah'ın cezası değil, mükafatı olduğu kanaatindeyim. Cem Yılmaz'ı da Yılmaz Erdoğan'ı da tebrik ederim. Bana göre Sean Pen, Dustin Hofman ve Erol TAŞ iyi adamdır.

Kalp paradan, kâlp kırandan, sahte şeylerden ve sahte şeyHlerden hazzetmem. Hemşerim olsun, çamurdan olsun, bizim kötümüz elalemin iyisinden iyidir demem. Cola'da böcek ilacı varmış kötüdür, siyam kedisinin kıçından çıkan kahve iyidir diyenleri dinlemem. cola mı coca coca içerim. Ortalama her türk erkeği gibi zap ve sex manyağıyım, uzaktan kumandasız ve google'da porn search'siz yaşayamam.


Cllear ve bilimum kepek şampuanlarını sevmiyorum. Ayşe teyzenin çamaşır suyunun, Malgonun kireç önleyicisinin bi b..ka yaradığını da düşünmüyorum... Bazı reklam filmlerinin çok güzel kızlarla yapılmasındansa çizgi karakterlerle yapılmasını tercih ederim. Benden yakışıklı ve güzel olsunlar ama abartmasınlar. (bakınız şampuan reklamları, bakmayınız deterjan reklamları)


Boya tenekesine düşmüş gibi makyaj yapan ve parfüm şişesinin dibini üstüne boşaltan kadınlar yanımdan geçerken iki adım yana kaçıyorum. Hafif ve çekici, meyve kokulu alımlı bir kadının arkasından (fiziğini de gördükten sonra) gözümü yumup, boynumda tasmayla bi kaç km.'e gözü kapalı gidebilirim. (neydi lan o reklamın adı?)


Kedi tırmalamış gibi bacağını tüy kökleri kızarana kadar yolup, çorapsız sokağa çıkan hatunları, sokak ortasında dizaltı çorabını çeken (teyze)leri sevemiyom. (dizüstü ve kilotluya karışmam:) Karısına çöp döktüren ve başkalarının yanında azarlayan erkeklerle, sokakta çocuğunu döven kadınlardan nefret ediyorum.


Fikri sabitleri: düşüncesini şeyini tutar gibi tutan adamları, doğru bile söylemiş olsalar "bu zaten Kuran'da yazıyodu, Atatürk şöyle demiş, bilimsel açıdan böyle" diyerek her söze paso laf ve bahane yetiştirenlerden" hoşlanmıyorum. Aşırı dincilere de, aşırı dinsizlere de , aşırı donsuzlara da gıcığım.


Yüksek sesli müziğin her türlüsünü, klakson sesini, küfrün yüksek tondan alenisini, kadının cadaloz ve şirretini sevmem. Cikletini sokakta balon yapan ablalardan, her yerinin fermuarı açık, bazen orasını, bazen ppsunu kaşıyan erkeklerden hazzetmem. Ter kokusunu burnuma dayayan erkeği, hem kolsuz giyinip hem de kılı, tüyü görünen kadını itici bulurum.


Cannnnnnn!, canımsın söylemlerini ve çocuk gibi konuşan kadınları, dişçiden yeni gelmiş gibi sS leri basarak konuşan erkekleri sevmem. Tartışırsam gıcık'ımdır. Akıl oyunlarını severim lakin yenilirsem bozulurum, inatlaşmalarda eşek inadım tutabilir. Tam bir pislik olabilirim. Ehliyetim var ama araba mı beni kullanıyor, ben mi arabayı bilmiyorum.


Sivil polis de olsalar göstere göstere belinde silah taşıyanları, maçlarda ana, avrat küfredenleri, kalçasını oynatarak, elinde zincir sallayarak dolaşan adamları ve sokakta catwalk yürüyen, arada bir saçlarını savuran 3. sınıf manken taklidi yapan kızları sevmem. Sor, sorma her konuda bir bilgisi olanlardan, yetkilerini sohbette ve halı saha maçında kullanmaya kalkanlardan gıcık kaparım.
Pastel renk giyinen, bazen soket çorap ve pastel renk eldiven kullanan (haddi aşmadan şımaran) hatunları severim... Şort kadar kısa olan mini eteği sevmem (onun yerine şort daha iyi , etek giyiyosan merak etcek bişi olsun di mi?) içine zorla girilmiş, poposunu dışarı taşıran pantalon yerine, bir kadında etek görmeyi tercih ederim.


Giyimi ve tavırlarıyla kadın taklidi yapan kıro bay'lardansa delikanlı, hanım hanımcık gay'ları tercih ederim.(tabi oturup, sohbet etmek için:p) Seyahatlerde kitap okuyanları severim, ilgiyle izlerim. 2 kitap 1 dergiden fazlasını yanlarında görürsem kastığını düşünürüm.


Pırasa ve kereviz yemek, ölsem aklıma gelmez... Köpek ve pantolon balığı hariç her cins balıktan hoşlanırım. Evcil hayvanlardan balık hariç gerisinin yerinin balkon ya da bahçe olduğunu düşünürüm. Köpek mamasından, kedi kakasından haz almam.
Adriana Lima'yı severim ama Nehir Erdoğan'la değişmem. M.Monro ve Elvis Presley taklitlerinden nefret ederim. Kaslı erkeklerden daha çok, kaslı kadınlardan tiksinirim. Cnbc-e izlerim. Haberlerin kısa ve yalın ama doyurucu ve doğru olanını tercih ederim. Ntv'den kaçmam, kaçırmam. Gıcık olmasına rağmen Okan'ı iyi adamlardan sayarım.
Chaves kadar olmasa da bazen Ahmedinecat'a da aferim dediğim olur, en çok haskt..i Bush'a etmişimdir. Barakk'ın vurgulanması ve Husseyin kısmının abartılması hariç Obama'ya sempati ile bakıyorum.


Tuzluyu pek sevmem, tatlıya asla hayır demem, acıyı ette severim. Bekâr da olsam karı boşamak kolay gelmez. Yatak odası hariç ,hiç bi yerde el şakasından hoşlanmam. Küfür ve yemin ederken anasını, bacısını karıştıranların bizzat ana, bacısından evlatları adına ben özür dilerim.
Bu işin sonu gelmez....
Aklıma gelirse yine eklerim...
Her mükemmel insan gibi ben de Fenerbahçeliyim:p

MİM diyorlar ya hepinizi mim'ledim. Yazarsanız okurum, hep misafirlik olmaz bazılarınızı bloguma yatıya da beklerim:p

İbrahim Ortaç
Bu yazıyı paylaş: :

7 Yorum var:

  1. heh sonuna kadar okuduum önce bana aferim:)
    edebiyatım iyi olmadığı için edebi bişeyler yazamayacam bildiğim bişey var o da anlatmak istediğinizi çok hoş bi dille anlatmışsınız ...
    Bir çok özelliğiniz bana tanıdık geldi ama ''"bu zaten Kuran'da yazıyodu, Atatürk şöyle demiş, bilimsel açıdan şöyle" diyerek her söze paso laf ve bahane yetiştirenlerden" hoşlanmıyorum'' lafınıza 2 kere katılıyorum...
    Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Gerçekte ne işle iştirak etmektesiniz merakıma yenildim.:)))

    YanıtlaSil
  3. devenin bale papucu: insan insanın aynası:)

    Emine ALBAYRAK: Ev hanımıyım:))

    YanıtlaSil
  4. haha :=)) beyaz adam yine beni güldürdün. bak bir ev hanımı olmadığın kalmıştı onuda oldun sonunda :=)) hadi kadeşş gir koluma komşuya gidelim böööreek yapmış hemide beynirlisinden. hııııh! yine atcek havasını golunda bileziğiynen :=))) sen ev hanımı ben ev hanımı doplanıp doplanım gidelim sedacımı izleyelim :=)) neyse ciddi olalım:p yazını okurken bir kalem kağıt aldım kaç tanesine evet kaç tanesine hayır demişim diye bir çoğuna evet demişim yani seni onaylar nitelikte :=) bu yazdıklarını hepmiz biraz seviyoruz yada sevmiyoruz olağan şeyler ama birşey varkii en büyük fenerbahçeeeeeee :=)) yine çok uzun yazdım biliyorum. yukarıda yazmış olduğum bir ev hanımı aksanı değildir espri olsun diye yazdım ciidye almayın :=)

    YanıtlaSil
  5. Şeyy sen yazının başlarnda iki el deyince aklıma ilk gelen şey. "Tuvalete girerken kıyafetimi indirmek geldi" yani hiç fesat olmadığıma sevinirken. iki elle yapılabilen bir çok şey varken, neden bu aklıma geldi çok ilginç. Kendime şaşırdım.

    YanıtlaSil
  6. siyah kelebek:) altın günü bendeyse gelirim:)

    efsa: ne fena şeysin sen kız:) benim hiç aklıma gelmediydi...cık cık.

    YanıtlaSil
  7. eheheh ben siminyanın anti-mim tarikatındanım, mimlenemem mim yazamam:P
    yazsam da ben sıkıcı bir insanım, en güzel yanım fbli olmam. fb kupayı alana kadar tabii, sonra trabzon şampiyon olana kadar trabzonlu olacağım. görüleceği üzere her daim ezilenin yanındayım:D:D

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım