Bugünkü şansınız :

bir militan bildiri dağıtıyor şehrimin sokaklarında




bir militan bildiri dağıtıyor şehrimin sokaklarında
yüreğimin zillerine basıp basıp kaçıyor
al beyaz, kan kırmızı akıtıyor zehrini
yüreğime saplanmış kurşunları peşpeşe
ok, pan(zehir) ve kan... ölüyorum

bir militan bildiri dağıtıyor şehrimin sokaklarında
her kelimesini bir mektup gibi açıp okuyorum
iyi olacaksın diyor yaralarımı öperken dudakları
üşüyorum, yorganım oluyor sarılıp aniden
şuramı, buramı, oramı okşuyor elleri alev

bir militan bildiri dağıtıyor caddelerimde
bir militan bildiri dağıtıyor şehrimin sokaklarında
bir militan bildiri dağıtıyor kuytularında ömrümün
zaman zaman, ara sıra düşük yoğunluklu çatışmalar
anı anı. nefes nefes, hece hece: her gece, onun oluyorum


yüzümü yapıştırıp duvara
haklarımı okuyor amerikan dizilerinde polisler
suç ortağıyım. aşık olmuşum müebbet.
ölüyorum...

2009
Bu yazıyı paylaş: :

5 yorum:

  1. aşık olmuşum müebbet.
    ölüyorum...
    ............

    YanıtlaSil
  2. hayat anarşi zaten
    ve aşk ancak militan birinin yapacağı bir şey
    darbe olmasın aman.......................

    YanıtlaSil
  3. darbe çoktan oldu. içerdeyim. tutuklandım zaten:)

    YanıtlaSil
  4. "bir militan bildiri dağıtıyor şehrimin sokaklarında...
    Ben senli bir çıkmaz sokağın sonunda...
    her anında senli düşlerin koynunda...
    yasal bir mermi deliyor kalbimi senin yokluğunda..."

    Ben çok sedim bu şiiri...Hatta kıskandımda ben neden yazmadım diye...Bizler bu kentin anarşistleriyiz...hala aşka inanan...

    YanıtlaSil
  5. yalnızlık okulu:
    şiirler yazıldıktan sonra hepimizin değil mi...

    katkın için ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?