Bugünkü şansınız :

Manoel José de Santana hakkında



Manoel José de Santana
Tanır mısınız kendisini? Bir hayranımmış haberim yoktu. Neremi beğendi ise 200'ncü izleyicim oluverdi az önce. Oysa ben 200'ncü izleyicime neler neler vermeyi umuyordum yanında kendimle birlikte.

Gizli gizli içimden hep 200'ncü izleyicim "çıtır bir bayan" olsun istemiştim. Tanışırdım mutlaka, birlikte yemeğe çıkardık. Ona şiirler okur, şarkılar söylerdim. Dansederdik birlikte bir akşam vakti ve blogumuzun ışıklarını söndürür, odamıza çekilirdik usul usul.

Ama evdeki hesap, çarşıda "sap" çıktı. Hem de sünnetsizinden. Sevgili Manoel José de Santana ben sana ne diyeyim. Allah'ından bul...

______________________

Hamiş:
Anketimde İbram hayatımın erkeği diyen 12 kişi umarım siz de Manoel'gillerden değilsinizdir. Yoksa sizlerle birlikte çıkmayı düşündüğüm mavi yolculuk hayallerimden vazgeçicem...
Bu yazıyı paylaş: :

0 yorum:

Yorum Gönder

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?