Bugünkü şansınız :

Bırakın tesbihi, takkeyi kardeşim




Y
a amcalar, teyzeler siz laftan anlamaz mısınız?

Bırakın Çin'in "çan Çin çon" oyuncaklarına para kaptırmayı. Elalemin elektronik çöplerini, pil canavarı oyuncaklarını kapıp kapıp memlekete getirmekten vazgeçin. Selam götürdüğünüz gibi, sadece selam getirin.

E bir de zemzemle, hurma bir zahmet...

Bir meyve bu kadar mı çok sevilir, seviyorum işte na'pim? Size çok banal gelebilir ama koy önüme 1 kilo hurmayı, çikolatayı ararsam ne olim. İnsanı uzun süre tok tutabilen tek gıda sanki hurma.

Kan şekerimi, sindirim sistemimi dengeliyor. Sağlığım için bulunmaz nimet.
Valla dini içerikli propaganda yapmıyorum. Sadece canım hurma çekiyor:))

Hacıların dönüş mevsimi ya. Damardan girmeye çalışıyorum:)
Şimdi hepsi canım memleketimden gitme ya da Çin işi tespih, takke, yüzükleri koyacaklar önümüze. Utanmadan yiyebilirsen bir iki "acve", bir yudum zemzem hepsi o kadar.

Eee kim doyacak 2 hurma ile kardeşim?
Size diyorum Hacı amcalar, hacı teyzeler.Ya da akrabası, amcası dayısı hac'dan dönen blogger kardeşlerim. Yobaz mısınız, nesiniz? Bırakın Çin, çon işi tespihi, takkeleri, yüzükleri.

Hurma yok mu hurma?
 


Bu yazıyı paylaş: :

0 yorum:

Yorum Gönder

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?