Bugünkü şansınız :

asılsız bomba ihbarı


göreceksiniz bakın bu bir asılsız bomba ihbarıdır. patlıcak blogum patlıcak. bir gün ben de yeterli izleyici sayısına ulaşacağım. şu görmüş olduğunuz 5 hayırsever izleyicim dışında da izleyicilerim olacak. yazdıklarım hit olacak, blog alemini sarsacak. 

sonra benim de çüküm uzayacak, götüm kalkacak. havalanacağım. o kadar ki sağ da solda hakkımda gay olduğum dedikoduları çıkacak.

böylece hitime hit, saçıma bit  katacağım. göreceksiniz bir gün bütün blog kızları, face kızları, feed kızları, tweet kızları bana hasta olacak. gak dersem olay, guk dersem hadise çıkıcak. "stir me up" diyecek.

olmazsa erkek kılığında yazan bir bayan blogger olarak adımı duyuracağım. tersi daha iyi oluyordu gerçi ama bu metod da tutabilir.

peşimden koşanlar olacak, ağlayıp sızlayanlar, iki satır da benden söz eder mi acaba diye yanıp tutuşanlar olacak. yorumlarla laf sokacaklar. hakaret edecekler. Ben ağzımı açmadan savunucularım türeyecek. şu an 5 olan izleyicim 500 olacak. göreceksiniz bak.

havalanacağım, triplere gireceğim. sanal kahraman olacağım. olmayan saç stilim beğenilecek. bu gün bi yerim kaşındı diyeceğim günlerce feedlerde konuşulacak. öksüreceğim olay, ossuracağım kolay olacak. sonra ne mi olacak.... hiç bi bok olmayacak.

Modem disconnect olacak, internet kopacak, bu işlerin modası geçecek. Kimse beni hatırlamayacak.
Bu yazıyı paylaş: :

0 yorum:

Yorum Gönder

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?