Bir dizi, bir kanal, bir kaç tavsiye


Beni bilirsiniz kolay kolay dizi, film vs. tavsiye etmem.
Çünkü doğru dürüst sıkı bir Tv izleyicisi değilim. Ancak nadir olarak çok beğendiklerimi paylaşırım. Belki sizin de hoşunuza gider.

1- TRT okul ve Radi Hoca. Son zamanlarda gördüğüm en komik, eğlenceli adam. Hoş bir komedyen. Özellikle okuyucu sorularına verdiği cevaplar süper.

Yayınlandığı Trt okul'da güzel bir kanal.
Ayrıca Trt çocuk ve çocukların sevgilisi PEPE'yi de es geçmeyelim.





2- Game of throns  yabancı diziler içinde Tudors'tan ve Spartaküs'ten sonra CNBC-E de yayına giren dönem dizisi oldukça ilginç ve alışkanlık yapıyor. İzlemenizi tavsiye ederim.


Geçen sezonlardaki gözdelerimden Behzat Ç.  ve Dr. House'u (ben artık izlemiyor olsam da) izlemeye devam etmenizi öneririm.

Not: Gördüğünüz gibi bir çok hayranı olmasına rağmen ben "Leyla ile Mecnun" fanatiği olamadım:)))
Bu yazıyı paylaş: :

5 Yorum var:

  1. Tavsiye ederim listeye Leyla İle Mecnun'u da ekleyin :) Gerçi ben gülmeyi seven biriyim ama çok uzun zamandır bir dizi de bu kadar eğlenip güldüğümü hatırlamıyorum..Çok hayatın içinde ve bizden örnekler barındıran bir dizi..Hele bir İsmail Abi var ki her dostun başına :)

    Yazılarınızın devamını bekliyoruz ilgiyle efenim :)

    YanıtlaSil
  2. Pepee ailece hepimizin en gözde çizgi dizisi :)
    öyle ki 2,5 yaşındaki yeğenim Yiğit Kartal tam ifadeyle onun hastası
    ve doğal olarak biz de öyle :)

    Behzat Ç. de nihayet görevinin başında artık
    onu her izlediğimde polis olmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. @Pabuç: çevremde fanatikleri var. birkaç kez göz gezdirdim. farklı bir tarzı var ama beni fanatik yapamadı işte:)

    YanıtlaSil
  4. @Aynur (Küçük Hala): Kayyu'nun tahtını sarsabilen tek kahraman olması ilginç PEPE'nin takdir edilesi. TRT çocuk da güzel işler çıkarıyor bu ara.
    Behzat Ç. gibi polis olmak istiyorsan yandık. O bir anti kahraman:))

    YanıtlaSil
  5. AVRUPA-AVRUPA'yı unutmuşum. Hiç fena değil:)

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar