* Günün Yazısı :

Ben o pezevenkleri merak ediyorum asıl



TudoRs çakması "Muhteşem Yüzyıl" adlı dizi etrafında koparılmaya çalışılan fırtınayı ben de gülerek izliyorum. Dizinin jeneriklerinden birini iki dakika izledim. Bir kere role tipi gitse de padişahı oynayan arkadaşın ruhsuz ses ve replikleri ile o dizi nasıl olsa tutmaz. Hoş bin bir gece nasıl tutmuştu o da muamma.

Konuya tamamen sinema dili olarak bakıyor ve cık olmamış diyorum. Diziyi çekenler TudoRs'taki kralı oynayan aktörün çakmak çakmak bakışları ile bizim padişahı oynayan aktörün gözlerindeki meymenetsizliği bir karşılaştırsınlar yeter.

Bir tarihçi danışmanı var mıydı diziyi çekenlerin, olaylarda gerçek payı var mıydı kısmını es geçiyorum ama pek alelacele özensizce bir şey ortaya konulduğu ortada. Zaten çakma bir dizi çekiyorsanız bazı şeyler soksanız da durmaz yerinde. Bu da öyle olmuş.

Tepkilere gelince Muhteşem Süleyman sevişmiştir efendim. Mahremi vardır mutlaka bize düşmez de. Cihanı titreten padişahlarınızın yorganı titretemediğini düşünmeyiniz lütfen. Padişah macunu diye bir şey var bu memlekette. Demek ki neymiş eline, beline, diline sahip olmasıyla övündüğümüz atalarımız gerektiğinde o işin de kralını yapmışlardır yahu.

Hem övünmeyi severiz cinsel gücümüzle, hem de kızarız böyle filmlere. Baltacı ile Katerina'yı çekseler tabi durum böyle olmaz. Katherina Rus ya, gururumuz incinmesin, okşansın yeter. Hiç birimiz de Baltacı o işi yapmamıştır demeyiz.

Dizi mizi hikâyeleri böyle de, asıl bir anda gündemi değiştiren olaylardan biri Cübbesiyle ünlü ve şu sıralar medyatik olan hoca efendimize ait olduğu iddia edilen seks kaseti görüntüleri oldu. Hoca efendi izlemeyin dediği için de bazıları bak kendisi olduğu kesin yoksa izlemeyin der mi diyorlar.

Canım kardeşim adam din adamı. O ç.k benim değil gidin bakın isterse mi diyecek. Kendince haramdan korumaya çalışıyor sizi, kendini koruyamamış olsa bile.

Herkes o konuda fikrimi sorunca gidip bir de ben izleyeyim dedim ve yine diyorum ki CIK olmamış. İnsan biraz aksiyon koyar. Aynı sıkıntıyı Deniz BAKKAL kasetlerinde de hissetmiştim. Aksiyonsuz, ruhsuz kasetler. Ben Ali TIRCA ruhunu göremedim hiç birinde.

Lütfen yani bir PornStar çıkaramıyor musunuz o kadar emek verip, onca kaset çekiyorsunuz da.Yazık size.

Şaka bir yana ben görüntülerde kim kimdir, hoca efendi midir değil midir derdinde değilim. Gülben ERGEN’LE başlayıp Gamze ÖZÇELİK'le zirve yapan bu işler, pis işler. Birileri fena halde kullanıyor bu yöntemi ve mide bulandırıyor gidişat.

Beğen beğenme Cübbeli'nin Teke Tek'le yakaladığı bir ratingi var. Adult TV izleyen Zekeriya'ları, Partisine gönül işleri karıştıran Nuri hocaları çoktan sollamış durumda. Üstelik yaptıklarını bilemem ama kimi zaman söyledikleri daha elle tutulur ve doğru şeyler.

Eee o zaman ona da bir bok atmak lazım. Ya da kirli çamaşırlarını ortaya sermek lazım. Nasıl olsa SOL’ un inatçı kalesi Deniz BAYKAL’I bir sallayıp koltuktan etmişiz, bir Cübbeli ile mi uğraşamıyacağız demişlerdir.

Her şey bir yana ben sözümün özüne geleyim. Kasetler doğru ya da çakma olsun neticede yapılan şey hoş değil. Deniz BAYKAL için de Cübbeli için de, başkaları içinde.

Ancak o kasetlerde merak ettiğim bir insan tipi var. Çanta taşıyan, hatunları getirip götüren, ceketinizi alayım, cübbenizi koyayım tarzı hareket eden adamlar. Kimi lider yakini, kimi önder müridi havasındaki pezevenkler.

Ben o pezevenkleri merak ediyorum asıl. Olaylar gerçekse nasıl kendilerine yediriyorlar bu işi, lidere bağlılık bu denli mi kör etmiş gözlerini. Tabi eğer meslekleri bu değilse. Yok, film icabı ise yaptıkları şey; siz o pezevenkleri alın işte, dizilerdeki ruhsuz adamların yerine kral yapın demiyorum ama entrikacı deyyus rolleri vardır dizilerde oralarda oynatın Hareket getirirler dizilerinize. Ödül kazandırırlar.

Ayrıca adamları iş güç sahibi de yapmış olursunuz. Nasıl çekim yapılır, nasıl rol kesilir onu öğrenirler. Bu sayede memlekette kalitesiz skandal görüntüleri yerine adam gibi pezevenk izler...
Bu yazıyı paylaş: :

4 Yorum var:

  1. ayy gül gül bayıldım :)) bence de nerde jonathan ımın çakmak çakmak gözleri nerde bu herifin çipil gözleri haha....

    YanıtlaSil
  2. padişah macununa güldüm ben de en çok:)

    YanıtlaSil
  3. @misssfit: kesinlikle. ben tudors'u izlerken bu herif uçanı kaçanı öptü, gözü bana mı dikti diye korkuyorum o gözleri görünce:)

    YanıtlaSil
  4. @copolitik: padişahlarımız o macunları napıyorlardı acaba. başarısı için mi baş ağrısı için mi kullanıyorlardı? di mi ama:)

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım