Şok: Pucca nihayet basıldı, sıra kimde?




Sanal dünyanın sen al pişman olmazsın karakterlerinden değerli dost
güzel insan mümtaz şahsiyet hepimizin ilham perisi süt annesi (oha abarttık tamam) Pucca'nın bir süredir peşinde olan basın masası sanal koçlar şubesi yaptığı bir operasyonla Pucca'yı bastı...

Basılma anında da her zaman yaptığı gibi marlyn posteri arkasına saklanarak yaka paça kitapçı  raflarına konulan Pucca'nın blog alemine düştüğü günden beri ağlaya, sızlaya hoplaya zıplaya yazdığı blog yazılarından oluşan kitabı kitapçı raflarını süsledi.

Böylece blog dünyasında yetişen yeni nesile de ben ilerde büyüyünce Pucca gibi olucam. Ben de basılıcam, eriklerim de üzümlerim de olucak tarzında özentili cümleler kurma şansı da tanınmış oldu.

Pucca'nın kitabında neler bulacağını eteğini (kitabın kapağını) kaldırıp bakamadığımızdan bilemiyoruz. Ama korsanının piyasaya çıkmasını beklemeden gidip alın bence. Üstelik kimbilir Pucca bir gün sizin için imzalar....

Değerli blogger arkadaşımızı kutlar ayrıntılar için aşağıya ve kitabı satın almak için şuraya tıklamanızı rica eder, saygılar sunarız.

Dip not: Duyduğuma göre birileri Siminya bacımızı da gazlamaya çalışıyormuş kıskandırmak adına. Siminya Can'dır kırağı çalmaz patlıcandır. Dilerse kitapda yapar, kariyerde yapar. Üstelik bu iki hatun kankidir. Boşuna gaz vermeyin.

Dip not2: Bana da gaz vermeyin ilk kitabımı 1987 yılnda yayınladım. Sanal olarak kitap formatında bir kaç çalışmam zaten diğer sitelerimde var. Zaten Pucca kadar ratingim de yok. Beni okumazsanız çok bir şey kaybetmezsiniz ama şu kızın kitabını alın döverim bak. Ben korsanı çıkana kadar beklicem:) Sonra bütün korsanları ben alıcam. Siz yine orcinalini almak zorunda kalacaksınız.

En dip not: Benim de katkıda bulunduğum bir kitap raflarda kısa zamanda yerini alacak ama blog yazılarımı ya da şiirlerimi içermiyor. Ayrıca değerli bir dostumla çocuk eğitimine katkı sağlamak amacıyla yazdığımız küçük öykülerden oluşan bir kitabı da kısa zamanda sizlere  duyaracağız... 
Bu yazıyı paylaş: :

1 Yorum var:

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar