* Günün Yazısı :

bir zamanlar seX böyle birşeydi


Kedilerin mart, kadınların nisan, erkeklerin mayıs aktivite günleri geldi geçiyor. bugünlerde her türlü blog yazısına hazırlıklı olmanız lazım en azından. hani daha beteri hayatta olup duruyor zaten de, bloglarda da kıl, tüy, selülit ardından da ilk gecem şöyleydi, asaletim şöyle gitti, kemeri böyle çözdük türünden yazılar görülmeye başlar yakında.

Eee o zaman ne duruyoruz biz de yazalım. efendim haliyle biz de ergen olduk bir zamanlar. bizim de ilk sex ve cinsel deneyimlerimiz oldu. abazan geldik abazan gitmiyoruz ya bu dünyadan. Bizim de var bir takım tecrübelerimiz.

Efendim, aşkın sevdanın ve daha ötesinin (sevmek, sevilmek, sevişmek) sadece 3S ile ifade edildiği ve 4ncü S nin argo sayıldığı günlerde tanıştık seX kelimesi ile. yani eskiden seX yoktu daha ayıp bişi vardı onun yerine söylenen ve biz de  s
öyliyemiyorduk...

işte bu yeni icad seX kelimesi hem argo değildi, hem de ergen ruhlarımızdaki bir boşluğu dolduruyordu. biz de üç kafadar arkadaş o günlerde "telsiz bir radyo kurmak, bilimsel buluş yapmak, uzaya gitmek"ten ibaret olan hayal gücümüzü kamçılayacak yeni bir nesne bulmanın sevinci ile seX yapma fikrimizi gerçekleştirmek üzere arkadaşın evinin yolunu tuttuk.

3 kafadar birlikte seX yapacaktık özetle, seX ama sizin bugün anlam verdiğiniz manada bir şey değildi bizim için. romantizmin bir adım ötesini ifade eden bir kelimeye  ait algılarımızı yükseltecektik.

Neyse arkadaşın evine vardık akşam vakti. Gitmeden önce kararlaştırdığımız üzere malzemelerimizi de önceden yanımıza almıştık. seX yapmak için gerekli malzeme listesi şöyleydi:


1 adet boş calcium sandoz kutusu
1 adet orta boy pil
1 adet cikletten çıkma büyüteç
1 küçük parça asetatlı kağıt
1 adet keçeli kırmızı kalem
1 adet gece lambası ampulü


Görev bölümü yaparak başladık seX işine. birimiz pilin ucuna bir parça kablo ile lambayı lehimledi ve calcium sandoz şişesine koydu özenle. bir diğerimiz plastik kapakta keserek küçük bir pencere oluşturdu. (8mm film karesi gibi-hoş siz şimdi 8 mm film ne dersiniz ama ekşi sözlüğe bir bakın) eli kalem tutanımız ise bir grafiti ustası gibi kırmızı kalemle asetatın üzerine afilli bir seX yazdı...

ev sahibi arkadaş ışıkları söndürdü. diğeri pil ile lambanın devresini tamamladı aliminyum kutunun içinde, ben de büyüteçi tuttum (arkasından ışık vuran seX yazılı) asetat kağıdın önüne ve duvara kafam kadar kocaman bir seX yazısı vurdurmayı başardık.

Sinema perdesi gibi dev ekrandaki seX yazısını dakikalarca seyrettik. hem küçük çaplı bir projeksiyon ve sinema makinası yapmayı becermiş, hem de birlikte seX yapmıştık.  (bu olayda bi ibnelik yoktur, gülmeden dosdoğru okuyun döverim)

vay be dedik kendi kendimize. biz bunu yaptıksa  ileride daha neler yapabiliriz. Nitekim zaman geçti; bir tanemiz (asetata seX yazan) kendi çapında ünlü bir fotoğrafçı oldu. bir tanemiz elektronik mühendisi, ben de bilgi teknolojileri üzerine iş güç sahibi oldum. Bir de burda başınızın belası İbram abiniz...

Tabi buralara gelene kadar  o yıllara göre maharet sayılabilecek (tüm devrelerini kendimizin monte ettiği amatör radyolar, su ile çalışan otomobil prototipleri, uydu alıcıları vb şeyler yaptık amatörce)

Geçmişe mazi deniyordu değil mi? Ama  size çok fazla nostaljik  gelse de seX eskiden böyle bir şeydi bizler için. En azından kamışa su yürüyene kadar. Sonrası Köroğlu'nun dediği gibi, delikli demir icad oldu mertlik bozuldu :)
Bu yazıyı paylaş: :

4 Yorum var:

  1. yazını sonuna gelene kadar konuyu kavrayamadım.
    İlginç bir anı imiş..

    YanıtlaSil
  2. Ah azizim ahhhh!!!!!

    Şimdi millet azmış, kudurmuş,büyüğü küçüğü..

    Senin o zamanki yaşındaki çocuklar şimdi, üstünde gülen yüzlü haplar görüyo...
    Sandoz değil....

    YanıtlaSil
  3. @KYBELE F: evet evet. biz eskiden su içerdik testiden:)

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım