* Günün Yazısı :

İnsan eti yemenin dayanılmaz cazibesi


- İngiltere'nin en çok konuşulan bloggeri, bir seks blogu yazan üniversite öğrencisi kız oldu. ....blogunda çeşitli ülke erkeklerine ait deneyimlerini ve penis boylarını veriyor -

İster Afrika'nın balta girmemiş ormanlarında yaşayan yerlilerin kazana atıp yediği olsun, ister Newyork'un kenar mahallelerinde birilerinin yatağa atıp sevdiği olsun insan eti her zaman cazip olmuştur. Dünyanın her yerinde durum pek değişmez. Kırmızı et iyidir, candır. O yüzden Maldiv adaları, Şelşev adaları tatil için iyi mekanlardır. O yüzden seks sektörü birilerine her zaman cazip gelir. O yüzden seks konulu yazılar hit alır.

Olaya sadece cinsellik olarak da bakmayın. O kızcağız neticede yediği et'lere dair boyut bilgisi vermiş ama insanlar büyük bir iştahla okumuşlar ki bu olay gündeme oturmuş, gazetelere haber olmuş. İşte işareti aldınız sevgili bloggeriyeler. Gerçi işaret vermeye gerek var mıydı bilmem. Bizde de benzer bişi yapılsa (yapılmıyor mu?) bir cici bloggeriyemiz çıksa memleketlere göre yediği nanelerin boy ve ebatlarıyla postlar atsa, her halde rating patlaması yapar o kesin. Kıskananlar çatlasın...

Öte yandan yine insan eti yemenin başka bir boyutu olan dedikodu ve gıybet de gırla gider ülkemizde. En mutaassıp görüneninden, Aaa çokk ayıp diyenine, sosyetesinden üniversite de prof.una kadar hepimiz insan eti yemeyi, dedikodu ve gıybeti severiz.

Dahası benim gibi İbramlar bile öyle efendi gözüküp, haber sitelerindeki frikik fotolarından, yoldan geçen tazelerin eteklerinin dalgalanmasına kadar her bişeyi gözucuyla süzerler. Hatta bu da yetmez bazıları (geçen kapı önünde gördüm ve dalaştım bi kaç kişiyle.) Hem yolda yürüyen hatunu gözleriyle sokağın başından alıp sonuna kadar geçirir. Gözle tacizin kralını yapar. hem de arkasından da söylenirler. -Memleket ne hale gelmiş kardeşim. Şuna bak, kadın neredeyse yarı çıplak, nasıl geziyor... 

Ne yazık ki dünyada ve ülkemizde beyaz kadın ticareti her zaman gözde. Kendini satmak ise işin en kolay yolu. Hatta kısa yoldan köşe döneceksen kendini nasıl sattığına dair bir de kitap yazıp satmak da var işin içinde. Geliri çifte kavrulmuş olsun diye yani.

Pezoluk ise hala geçer meslek. Hayvan gibi bazı insanları çalıştıran, Rus kızlarını ahır gibi yerlere tepip, bunu özel teşebbüs olarak algılayan hayvanlar var içimizde. Bir çok alanda kriz çıkan ülkemde sular seller gibi  akıyor her birşey bu sektöre. Cinsel açlığımız, zihnimizin sınır tanımazlığıyla eş orantılı olarak doyum yerine doyumsuzluğa doğru sürükleniyor. Nitekim sıradışı haberler 3. sayfalara düşmeye devam ediyor.

Kölelik şeklen bitmiş olsa da halâ insanın insana köleliği devam etmekte. Dünya da savaşların , katllerin bir çoğu para ve kadın (cinsellik) yüzünden. Dökülen insan kanı ise barbarlığın ve yamyamlığın bir başka tezahürü. Çünkü halâ kendi cinsini yemek, içimizdeki kudurmuş hayvanı bastırmaktan, nefsiyle uğraşmaktan çok daha cazip geliyor bize.

-Sen bu yollardan geçmiyor musun sanki İbram, ne eleştiriyorsun milleti ? diyenlere sözüm o dur ki:

Efendim, eleştirmiyorum, sadece durum tesbiti yapıyorum. Şahsen zatı alimin zorbalık kültürü yok. Arz talep dengesine dikkat ederim. İstenmeden vermem, ikram edilmeden de almam. Öyle öğrettiler, gözle de olsa, sözle de olsa zorla tecavüz olmaz dediler(yok, o güzellikti galiba) "Sofrada önünden yiyeceksin. İkram edilen tabaktan şekeri bir tane alacaksın İbram"didiler. Öle avucunu daldırmak, her gördüğün kırmızı ete saldırmak olmaz...

Ancak ben ne dersem diyeyim ve hatta ne halt yersem yiyeyim insan eti halâ iyidir, candır. O yüzden (ben dahil) kadın-erkek bloggerlerimiz baldır bacak üzerine yazıyor . Belki daha çok okunmak adına. Belki de içimizdeki heyvan böyle istediği için.

Dünyanın üzerinde döndüğü öküzün boynuzu ve bitmez tükenmez bir sermayedir cinsellik. Çünkü dünyadaki tüm heyvanlar (canlılar) gibi insanoğlu da çoğalmaya odaklı bir doku taşır genlerinde. Ancak kimi zaman bunu süsler, şiirselleştirir, yasallaştırır,  güzelleştirir. Kimi zaman da bu bloggeriye kızımız gibi, zevk içindir işin özü (bi daha mı gelicez dünyaya) diyerek meta'laştırır. Hite çevirir, paraya ve şöhrete tevil eder yaşadıklarını.

Siz halâ dünyada sadece yamyamlar mı insan eti yiyor zannediyorsunuz? Bir onlar mı ağzının tadını biliyor. Oysa çiğ ya da pişmiş hepimiz büyük bir iştahla insan eti yiyoruz. Hatta, inanın şu bedenler ölüp, toprağın altına girdikten sonra, burun deliklerimizden, kıçımızın dibine kadar her yerimizi de yılan, çiyan, kurt, börtü böcek, solucan büyük bir iştahla yiyecek...

Neden mi?
Çünkü insan eti tatlıdır. İyidir, candır...
Bu yazıyı paylaş: :

4 Yorum var:

  1. valla doğru söze ne denir..slm ben yeni okumaya başladım bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. T.İ.O
    bence sen yorma kafanı bu durumlarla..Bunlar trajı komik şeyler..
    Çiğ et yemiş gibi kötü bişey yapmış olduğunu söyleyen bi Peygamberin ümmeti(olduğunu söyleyen) insanlar müslüman kardeşlerinin kuyularını kazımak suretiyle çiğ eti tuzlayıp yemeyi göze alacak kadar cesurlar...Onlar bu yazıyı okusalar da ''he ya walla doğru söylüyor adam ''diyecekler ve devamında kaldıkları yerden devam edecekler et yemeye:)

    diğer et yiyiciler içinde söyleyecek söz çok da bana düşer mi düşmez mi bilemediğim için sustum :) Özgür bir ortam isteyen hennıbıl olabilir heralde bilmiyorum ki...Et satanlar et yiyenler ,yemeyenler yiyenleri kınayanlar ,kınamaktan öte kıllarını kıpırdatmayanlar, yedikleri etleri caiz görenler hepsi aynı toplumda..ve hepside doğruyu yanlışı bilen insanlar...

    Şunu söylemeden de geçemeyecem, sanırım batakta kala kala insan batağı normal yaşam sanıyor!! Bilemiyorum nacizane fikrim işte...Ben ne anlarım ya da ne karışırım insanların yaşam tarzına keyiflerine..

    SAygılar efendim...Et satan kasaplar razı et alan müşteri razı .. :P

    YanıtlaSil
  3. @bad-ı esrar: hoşgeldiniz. şu tarafa alalım sizi

    YanıtlaSil
  4. @pabuç: derler ki hepimiz bir bataklıktayız ama bazılarımız gökyüzünde yıldızlara bakıyor mu diyor du o özlü söz.

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım