Evet, Narsistim de, bundan sana ne oluyor peki?



burda yoktur diyordum ama varmış o tiplerden.

blog dünyası özgürlüktür falan diyordum oysa. bugün ilk özel mailimi aldım. ablanın biri narsist misin sen, her postuna resmini koymuşsun? demiş.

evet, narsistim de, bu alemin ablası sen misin ki posta koyuyorsun anlamış değilim yani?
Bu yazıyı paylaş: :

6 Yorum var:

  1. hayir benim anlamadigim cok yenisin ama masallah izledigin blog sayisi benimkinden fazla:)

    hizli giris yapmissin biraz agir:)

    YanıtlaSil
  2. pilli ben de onu dicektim...

    bakıp çıkmak bedava, izlemek ücrete tabii.

    YanıtlaSil
  3. hımmmmmmmm. iki ağır abla daha... bu alemin raconu da var yani. uyarız icabında:)

    YanıtlaSil
  4. bu alemin raconu degildir.
    mantikli olandir:)

    genelde hayat böyle hizli bir giris yapanlar, cabuk yok olurlar.

    ama hizli yasa genc öl cesedin yakisikli kalsin sözünden yanaysan diyecek bir sey yok:)

    YanıtlaSil
  5. @pilli cadı: biz türkler öyle başlarmışız ama bitirmek nasip olmaz mış. bitmesin efendim. bu arada yakışıklı iltifatınız için teşekkürler :PpP

    YanıtlaSil
  6. Uyuz oldum.
    Ahkam kesilmesine..
    Kime ne!

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar