* Günün Yazısı :

Yorumla beni İbram abi!




M
erhaba değerli dostlar...
Çok üzgünüm. Ne yazık ki eskisi kadar bloglarınızı okuyup, yorum yapamıyorum.
Çünkü gerek iş yoğunluğu, gerek takip listemin kalabalığı yüzünden bir süredir koyverdim ipin ucunu. (Niye uzun uzun yazılar yazıyorsunuz ya? İki cıbıldak resim koyup, altına bir kaç satır yazı yazıp, zanatçı burada ne demek istemiş? Deseniz ya.) Beni ve başkalarını neden yoruyorsunuz?

Bu yüzden, artık sayfama bir link koydum. Gadget ekledim. Buraya yorumlamamı istediğiniz yazınızın linkini ve altına da mesajınızı yazıp bana gönderiyorsunuz. Ben de vaktim oldukça yorumlarımla yazılarınıza katkıda bulunmaya çalışıyorum.

Neden mi böyle bir ihtiyaç doğdu? Eskiden, "biz su içerdik testiden". Daha doğrusu birçok bloggeri ben, birçok bloggerde beni takip listine eklemeden önce işler kolaydı. Yazdıklarınızı özenle okumaya gayret ediyor ve yorumluyordum. Ancak, gerek benim hitim arttıkça, gerek listim kalabalıklaştıkça yetişememeye başladım.

Ekstradan işimiz, gücümüz de var haliyle. Sabahtan akşama blogda okuyacak değiliz hani. Orhan Pamuk olsanız çekemem. Beni de siz çekemiyorsunuz ihtimal. Birçoğunuz okumuyorsunuzdur bile eskisi kadar. "Oysa ne güzel komşumuzdun sen Fahriye Abla" misali severek okuduğum, eski yeni birçok blogger dostum vardı. Onları kimler aldı?

Yine eski, yeni birçok blogger arkadaş benim yorumlarımdan hoşlandığını, kendisine ilham verdiğimi, feyz aldığını falan söylüyordu. (Evet, abartıyorum:))Yazdıklarımı okuyup da "İbram abi, senin de mi d...tün kalktı?" falan demeyin sakın. Ben hepinizi istisnasız seviyorum (Bunu hissedin:)

Ancak yetişemiyorum. Ne yapayım, benim sevgili blogger dostlarım, arkadaşlarım, hayran kitlem, halkım, benim köylüm, benim işçim (Oha! Kaptırdık gidiyoruz.)

Neyse, aslolan iştir, eve ekmek götürmek lazımdır. Blog dünyası bir nefes alma yeridir. Ancak paylaşımlarımıza yorum yapılması da güzel bir şeydir. Ben de güzel yorum yaparım ne yalan söyliyeyim.

Bu yüzden, hani dileyen sitesinde yeni bir yazı yazar; "Ah ulan, İbram abi buna bir yorum yapacaktı ki"der. İşte sağ köşeden bana linkini göndersin. Okur, sonra da yorumlarım. Canlarım benim. Bülent Ablanız sizlere feda olsun. (Yok bu başka birinin repliğiydi yaw kafam karıştı. Olm bi rahat durun ya.)

Sanırım olay anlaşıldı di mi? Hadi dağılın bakalım şimdi...

--------------------------
Asparagas: 2010’da İbram'ın "yorumları paralı olacakmış, İbram yorum başına 10 dolar alcakmış. Koşun, yetişin...

Bu yazıyı paylaş: :

4 Yorum var:

  1. Yok anacım bee gerek yok. yorumlamış kadar olduh saol varol hıh..:)))

    YanıtlaSil
  2. Yaa iprammm seviyorum seniiiiiiiii :))))

    YanıtlaSil
  3. ibramm ağabey; koştum geldim yazımı ters çevirdim, neyse halim çıksın falim diye müneccim ağebeyimiz bir yorumlasın istedim ama senin gadget çalışmıyor sayın abim! Madur oldum yollarda. gadgetinin eşiğinde sızdım kaldım.
    Ben yazımı aşağıya pastlıyor ve sıraya geçiyorum :)))
    SAygılarımla...

    http://heristebirhayirvardir.blogspot.com/2009/12/hersey-zamannda-guzeldir.html

    YanıtlaSil
  4. Siyah Kelebek: korkmayın efendim yorum başına para istemicem:P

    Ateş Böceği: Eh! ateş parçası bir böceği de kim sevmez:)

    Sözün Özü: yorumladım, yorumladım:)

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım