* Günün Yazısı :

Bir zamanlar ben / Hatıra defterimden




*
Bir zamanlar ben istisnasız bütün bayan öğretmenlerimin gözdesiydim. İlkokul öğretmenimle sınıfımız ayrıldığında o benim için ağladı. Ben de onun için.

* Bir zamanlar Fen dersinde öğretmenim yanımda kim oturursa otursun kendisi oturmak için onu kaldırırdı.

* Bir zamanlar okuldan kusa kusa doktora gittim. Doktor babama içtiği bir şey dokunmuş dedi. Ben resim dersinde kızlara hava olsun diye suluboya kabındaki suyu içtiğimi söyleyemedim.

* Bir zamanlar platonik bir aşkla bağlandığım bir kızın evinin balkonuna içine taş koyarak bir "aşk mektubu" attım. Camları kırıldığı için bir daha oralardan geçemedim bile...

* Bir zamanlar sınıf öğretmenimiz sınıfın en tembeline beni örnek göstererek "bak bu çocuk ilerde büyük adam olacak ama sen aç kalacaksın" demişti. Ben kıt kanaat geçiniyorum ama o tembel çocuk şimdi milyoner...

* Bir zamanlar beyaz pantolon giyerek ilkokula gitmiştim. Sınıf arkadaşlarımdan biri "içine don giymemişsin İbram" dedi. "Ne alakası var ben büyüyünce balet olucam Necla" diyemedim. Pek bir utandım.

* Bir zamanlar kızlar sınıfta sigara içenleri "ben hariç" şikâyet ettiler. Ben sadece otlanmıştım ama arkadaşlar dayak yerken seyretmeme içerleyip, beni de ispiyonladılar. İnkâr etsem de diş arkasına ayna tutulup sarı nokta kontrolü yapıldığını o zaman öğrendim. Kızlarla hep birlikte çırpındık ama dayak yememi engelleyemedik.

* Bir zamanlar ben yüzme bilmediğim halde profesyonel bir yüzücüyü boğulmaktan kurtardım. Hatırlatın bir ara anlatırım.

* Bir zamanlar ben 12 Eylül’de üniversiteye başladım. Ön kayıt numaram 100'dü ve okulun rektörü önyüzbaşıydı. Üstelik sırayı çizmicem diye de taahhütname imzalamıştım.

* Bir zamanlar ben çok salakça trafik kazaları geçirdim. Hepsi trajik olabilirdi ama şansım yaver gitti aranızdayım. Bunları da anlatabilirim.

* Bir zamanlar ben kahverengi gözlü bir devdim.
   Bir zamanlar ben de deli gibi sevdim.
   Bir zamanlar ben aklı başında biriydim...


Bu yazıyı paylaş: :

7 Yorum var:

  1. sen neymişsin be abii :))

    YanıtlaSil
  2. Sulu boya kabındaki suyu bizim sınıftan bir çocukta içmişti.
    Eve gittiğinde başına neler geldi bilmiyorum tabii :)
    Hava uğruna yapamayacağınız şey yok değil mi:))
    Eskiye dair olan her şeyi okumayı seviyorum, sağ ol.

    YanıtlaSil
  3. bir zamanlar hepimiz çocuktuk, ne güzeldi.. :(

    YanıtlaSil
  4. Deli gibi sevenleri severim ama aklını başından alanlar beni deli ediyor..

    Bir zamanlar sende bırakıp gitmişmiydin ipraam?

    Birden merak ettim, hani bissürü şey yapmışsın bunu da yaptın mı..

    YanıtlaSil
  5. Aslı : sıradan bir hollandalı işte :p

    Düşlerimin gerçeği: evet hava yoluna gidicez:)

    LoveMeorLeaveMe: Büyümese miydik ne :(

    YanıtlaSil
  6. bi dost: hımmurabi gibi olmuş. ünlü şahsiyet...

    BigaripWomen: Herkes gidici zaten ama sorduğun "erken bilet" alma konusu ise bir kez evet....

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım