* Günün Yazısı :

İbram abiniz tesettüre girecek mi?



Mevsim Ramazan...
Büyük gazetelerimiz başladılar bile Ramazan hediyeleri vermeye. Show Tv biri bayan 4 muhabirini hacca gönderdi, her gün damardan yayın yapmak için. Modaya uymak lazım. Niye geri kalalım ne kadar gündemde kalırsak o kadar iyi...

Madem mevsime uygun, Ayşe Arman'ın peşinden ben de tesettüre girsem olmaz mı? Nasıl olsa Ahmet Hakan girmez bu aralar. Zaten eskiden yaşadığım kasabada erkeklerin türbana, çarşafa girmesi yaşanmadık bir şey değil. Genelde düğün evlerine erkekler sokulmadığı için sevdiği kızlara yakın olmak isteyen erkeklerle, oynamak için sıra bekleyen kızlara çimdik atmak derdindeki tacizci sapıklar yapardı bunu. Eh ben hiç yapmadım ama bu beceremem de demek değil tabi ki...

Sanat camiasında pek moda olduğu üzere tesettür öncesini ağda, epilasyonla halledecek değilim elbet. Saçımın sakalımın bir tek teline dokundurtmam. Bıyıklarımı da yoldurtmam efendim. Milli değerlere saygılı bir şekilde takarım türbanımı. Olmadı burka ne güne duruyor. Hatta demeç vermem gerekirse benim ninem de türbanlıydı, dedem de onu görmek için düğün evine çarşaflı gitmiş bile diyebilirim. Arkasından bir kaç oruç kavgası, cinayeti de çaktım mı bloguma gelsin ratingler.

Ayrıca bir de ramazan sayfası hazırlıyorum. Lütfen oylarınızla bana destek verin efendim. Anket yaptık ama milletin benim ramazan sayfamın Tan gazetesinin vaktiyle yaptığı Ramazan sayfalarına benzeyeceğine dair kaygıları had safhada olmalı ki anket oyları hiç beklediğim gibi gitmiyor: p

Bu memlekette ramazan sayfası hazırlanacaksa onun da kralını İbram abiniz yapar haliyle.
Hadi bakalım fareler elimizde, sol köşede anketimize oylarınızı beklerim.
Ya da OKEY İBRAM yazıp Turkcell 3169'a gönderin. Hadi canlarım benim:)
Bu yazıyı paylaş: :

10 Yorum var:

  1. kontörüm yok.. sözlü olarak iletsem..

    Yakışır.. Yaparsın sen bu işi..

    YanıtlaSil
  2. Ramazan sayfası diye bişey olur mu olmaz mı bilemem bloğunuz da ama sizi takip eden insanlar için ,ramazanda yazdığınız her yazının sonuna bir hadis yazarsanız çok güzel olur kanısındayım.. hadisten bi haber olan insanlarda belki bu şekilde öğrenmiş olur Efendimizin yaşantısını..sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
  3. malum oruç saati uzun sen 30 gün boyunca günde 2 post at sabah ve öğlen olsun ancak vaktimiz geçer seni okuyarak yoksa vah halimize ama o oruçlu kafayla her yoruma da açık olman lazım :))

    YanıtlaSil
  4. Amaneyyy nasıl dikkatsiz bir izleyiciyim ben ipraam at beni ipraam engelle nolur cezamı ver haddimi bildir..Görmedim vallahi görmedim ama türban sana yakışır yok burka daaa çoğ yakışır (nerden biliyorum? bilmiyorum laf ola beri gele suçumu baastırma çabaları) neyse ben bi oy kullaniim..İyi fikir süüper fikir yakışır ! Ama bu cidden yakışır..biliyoruzda söylüyoruz..

    YanıtlaSil
  5. yıne tutamadim kendmi çemkırıyım bari ve dıyorumkı sen de el at sewgili ortach we birde tezavrat gelr bizden ortach yürü senı kim tutar :p

    YanıtlaSil
  6. sen gırersen bızde gırerız..:D

    YanıtlaSil
  7. yaggışırr;) tesettüre gitme sen ibrayim abii, tesettür kafada değildir, kafada biter olay. ay bu laf da böyle değildi ama olsun, anladın sen! o zaman napıyoruz? tesettüre girmiyoruz, ama çayır çılbağa gibi de gezmiyoruz, ay'ın anlam ve önemine dair yazıları engin bilgilerimiz sayesinde ve hoş sözler ışığında paylaşıyoruz bacılarımızla gardaşlarımızla.. hadi bakalım..

    ne ukala bi yorum oldu yalnız, tiksindim kendimden :D

    YanıtlaSil
  8. cache: blogumuza kontürsüz giriliyo efenim. ama aklıma getirdin hakkatten bir ibram pluss++ blogu'mu yapsam özel davetli felam:p

    devenin_bale_pabucu: güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim efendim. düşüneceğim.

    YanıtlaSil
  9. BigaripwoMen: senin cezanı bayrama saklıyom:p

    Ay ışığı: kameraları kapatsak. ışık gözümü alıyor:)

    Can: Avrupa birliği mi bu. Aslında bu türbanı almalı kadınların elinden. Bizim başımız kel mi? biz niye örtemiyos.

    YanıtlaSil
  10. bi dost: kafada değil nescafede zaten. zihni açan o. en anlamlı dokundurma da senden gelmiş yani. cayır cıblağa da dalma. yani siten oruç bozmasın yeter diyosun:) he anladım.

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım