* Günün Yazısı :

Çöp tenekesi sapıkları



3 oldu çöp tenekem çalınıyor, hem de çöpleri ile birlikte.

Belediye dışarı çıkarın münasip saatte dedi. Çıkardık ama giden gelmiyor. Sordum soruşturdum, çöpçüler de üstlenmiyor suçu. Ya tepe tepe doldurduğum için boşaltması zor geliyor atıveriyorlar çöp arabasına ya da çöpümde boncuk arıyor birileri.

Düşünüyorum. Tek suçum pembiş, yeşil pastel renkli çöp tenekeleri almak. Oysa kapının önünde Su sebili duruyor damacanası ile.

-Ulan onu alın götürün bari bi işinize yarıyor diyeyim. Ne istiyonuz benim masum minik çöp tenekelerimden allahın sapıkları.

Çöp tenekesine .. kafanızı mı ....?
Bu yazıyı paylaş: :

9 Yorum var:

  1. ff de dediğinden sonra seni 'yormaya' geldim:PP

    Damacanayı keşfeden milletimiz farklı arayışlara girmiş olabilir.Pembe çok kadınsı bi renk sen erkek adam rengi mavi veya siyah al bakalım bi daha çalınıyo mu:P

    YanıtlaSil
  2. Evet bencede renk değişikliğine gidilmeli :) Unisex bi renk seçme çöpçüler veya herkimse alan "Ulan bu resmen adam çöpü almam ben bunu" desin :)

    YanıtlaSil
  3. ya da tıka basa ağzına kadar dolduma bi de:p

    YanıtlaSil
  4. Allah bilir içinde neler vardı ki adamlar çöp tenekesini bile alıp gidiyorlar.:)

    Ya da nasıl çöp teneken varsa adamlar dayanamıyor :)

    Bir öneri çöp kovarnın üstüne "aradığınız şey burda bulunmamaktadır" yazabilirsin.

    YanıtlaSil
  5. biggeee: çok güzel yormuşsun. bi ara gel bi daha yor:)

    BigaripwoMen: yok bence çöpümde boncuk arıyolar kesin.

    copolitik: bi de öyle denicem. olmadı şu fare yapışkanları var tuttumu bırakmıyo onlardan sürücem. elinde çöp tenekesiyle fermuarı açık rezil olsun şerefsiz.

    Neslihan: Hayır adam çöp tenekeme güzel hisler besliyosa istesin vercem:p

    YanıtlaSil
  6. benim de aklıma ilk damacana meselesi geldi :) ya şu yurdum insanının kafalarımızda bıraktığı manzaralara bak Allah'ımmmmmmmmm :))

    YanıtlaSil
  7. neden poşetlere koyup atmıyorsun anlamadım.olduğu gibi çöpe gidiyorduk o tenekeler bence.

    YanıtlaSil
  8. Ben gayet safça yazıyı okurken son olarak kafanızı mı? sorusunda uyandım, sonra cümle içindeki damacanaya gözüm tekrar ilişti.

    İbraam laf kondurmalarına rağmen haklı oranlarla efendi adam olarak tarihe geçeceksin.

    YanıtlaSil
  9. LoveMeorLeaveMe: iyi ki vitrin mankenimiz yok:p

    ramazan: öyle yaptım efendim. almıyorum artık.

    efsa: bazen dönüp okutmak ve dan diye söylemektense hissetirmek daha iyidir efendim. iltifatınıza teşekkür ederim ayrıca.

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım