* Günün Yazısı :

kuşatılmak, dört bir yandan



insan bazen kendini kuşatılmış gibi hissediyor.
hani önüm arkam, sağım solum sobe gibi oluyorsun. bakıyorsun yoldan yürürken meraklı gözler seni süzüyor. bundan erkek olarak bile rahatsız olabiliyorsun.

kadınsan durum daha kötü. süzmekle kalmıyor insanlar. en masumunun fantezisi etek boyuyla doğru orantılı. abazan olanlar için ise türbanlı, çarşaflı da olsan farketmiyor. onlar pek bi güzel soyabiliyor zihninde kadını. yeterki yürürken arkandan bakıp iyi kötü harekete eden bir kıvrımını görsünler.

ben buna makina mühendisi sendromu diyorum. oynayan hareketli bir mekanik aksam yetiyor arkadaşlara. hele bir de deniz kenarındaysanız bu kez çukur sendromlu insanlar sarar etrafınızı. göbek değilinizle, kulak memenizden ne fanteziler üretebilirler şaşarsınız...

aynı şekilde eviniz yüksek binaların ilk birkaç katındaysa meraklı gözlerden korunmak için perdelerinizle kanka olmak durumundasınız. artık üst katlarda daha özgür müsünüz, röntgen mütehassıslarının dürbün fantezilerine mi yakınsınız onu bilemem de iyi kötü hepimizin üzerinde bir mahalle baskısı olduğu kesin...

Önce sizin O biçim olduğunuza karar verir bu tipler. Bireysel veya kahvede oybirliğiyle. Zaten adınızın konması ondan sonra size yapılabilecekleri aklamak içindir. Nitekim hiçbir kedi yavrusunu fareye benzetmeden yiyemezmiş...

işte bu amaçla yarı gırgır, yarı şamata kabilinden Mahalle baskısı / pantalon askısı adıyla bir site açtım. Aslında çok öyle ahım şahım, büyük idealleri, kocaman söylemleri olan biri değilim. Hiç de olmadım. o yüzden sitemin de bir iddiası yok. Sadece eğer siz de bir şekilde mahalle baskısı gördüğünüze inanıyorsanız (kadın, erkek, yaşlı, örtülü, açık, daha açık:) farketmez maille paylaşırsanız, kendi tarzıma uygun olarak bu konuyu işlemek istiyorum.

bu komün çaba için katılımınızı bekliyorum...

Saygılar bizden...
Bu yazıyı paylaş: :

5 Yorum var:

  1. Vay :) Hayırlı olsun ibraam ne diim du vaktim olduğu an mail atıcam :)

    YanıtlaSil
  2. kuşatmayı erkekler yapıyo, mahalle baskısını ise kesinlikle yaşlı teyzeler, hani varya hepimizin komşusu olan :)

    YanıtlaSil
  3. oleyooo daha çok okuycaz seni:)

    YanıtlaSil
  4. Olduğumuz ve olmak istediğimiz arasındaki senkron birbirini tutmuyor çok zaman. Başka hayaller kuracak ve belki de onları da gerçeğimiz yapamayacağı(m)z. Hayat, böyle bir sergüzeşt işte. Kim bilir belki böylesi güzel; insanın her istediğinin olacağını bilmesi de kaçıracaktı belki tadı? Önemli olan şimdi geldiğimiz yerde duyduğumuz mutluluk ve hoşnutluk değil mi zaten? İmza: Komün hayata sonuna kadar destek veren mahalle baskısının mağduru :)

    YanıtlaSil
  5. bgwm: at bakim

    Mili: severiz teyzelerimizi

    bi dost: oku beni, yazıl bana:p

    prelude for: heyecanı yeter diyosun.. öyle olsun.

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım