* Günün Yazısı :

yeterince hayvan değilsin be aşkım




Sürdürülebilir bir birliktelik için sadece senin sevmen önemli değil. karşındakinin de aynı hisleri hala taşıyor olması gerek. Önce birlikte deli divane olsan da bakıyorsun bir yerden sonra frekanslar tutmamaya başlıyor.

insanın hiç mi başı ağrımaz... ağrır tabi.
bir anlayış abidesi olarak bendeniz de bu başağrılarına karşı ciddi anlayışlıyımdır. tabi bunun bir işve cilve olduğunu bilememek gibi bir kusurum da var.
çünkü; gerçekten hastaysa kızcağız, gerçekten başı ağrıyorsa diye düşünerek bir hayvanlık yapmamak adına şefkat ve anlayış göstermeli değil mi insan... yok değilmiş.
olmuyor her zaman öyle olmuyor. ya da herkes aynı olmuyor... öyle metroseksüellik, yumuşaklık, beyfendilik işe yaramıyor her zaman.

detayları kişiye özel haliyle ama
hatırladığım en saçma ve kendimi iktidarsızmış gibi hissettiren terkediliş sebebimdi:)

-yeterince hayvan değilsin be aşkım!
Bu yazıyı paylaş: :

9 Yorum var:

  1. Ya varya konunun başlığına bittim harbi böyle hatunlar var ortalıkta böyle haşince sevilmek küfürler yemek falan istiyorlar tahminimce olmayıncada hayvan olmadığından ötürü suçlanıyorsun dengeleri dengede tutmak dengen bozulmasın diye dengede durmak gerek :):)

    Hayat =Denge =Kısır bir döngü

    Ben bu kudan buraya nasıl geldim onuda anlamadım ya neyse :):)

    YanıtlaSil
  2. umarım yeterınce hayvan olanını bulmustur dedım okur okumaz :)
    bız kadınlar gercekten bazen ınanılmaz oluyoruz yaw

    YanıtlaSil
  3. :D cidden eğlenceli olmuş :) "Yeterince hayvan" sıfatını yakıştırcağın bi insan karşısına çıksın xD

    YanıtlaSil
  4. yani tabi bu kadar "derin" bir konuda (:P) değil ama, yeri geliyo biz de böyl davranabiliyoruz.. biz.. değil, genellemiyim.. ben :D fazla anlayış yakışmıyo erkeklere, öyle alıştırmışsınız yadırgıyorum şahsen..

    YanıtlaSil
  5. Yuhh çekmek serbest mi hocam? =)
    Fazla insanmışsın bence sen..Ben erkek olsam böyle kaba bi hatunum olsa suratının ta ortasına şepeşelliyi geçirirdim!

    YanıtlaSil
  6. biz kadınlar garip varlıklarız..romantik, duygusal erkek olsun deriz ondan sonra da gider en piçinin peşinde sürünürüz..ama sevgilin de çok açıksözlüymüş yahu.. :D daha hayvan olursan uzun süreli bi ilişkin olabilir bence.. :Pp

    YanıtlaSil
  7. ateş böceği - her fantezinin bir kör alıcısı bulunur:p
    psikopat fare: çok zaman geçti ama ben senin kadar iyi dilekler dileyemiyorum. kuyruk acısı malum:(
    hayal meyal: çıkmaz işallah. kudursun:p
    bi dost: tahtınızı elinizden yumuşak erkeklerin almasından mı korkuyorsunuz ne:)
    wilwarin: ona evrim vurmuş bi de ben vurmim:)
    delinin biri: en akıllı cevaptı:) sağol

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım