Kına yaksınlar, küstüm ben de gidiyorum okuyucu



"-Nazar deydi beybi, bize nazar deydi".
Sevgilime öyle dedim ama yemedi. açtı ağzını, yumdu gözünü.Sayende .ıçtık sonunda aziz okuyucu. baklava yemek isterken oklavaya döndü iş. börek yemek isteseydik ne yicektik acep, meraklardayım... kürek olurdu herhalde.

"-Ay, ay aşkım nasıl da güzel abazanırmış benim" mi dicem İbram? sen yaz, çiz öle, kızlara kikirde, kokurda ondan sonra asıl, masıl biz burda şaşkın ördek gibi temaşa edelim blog alemini. - "saçını başını yolcam İbram, kapat çabuk şu blogunu"

"Ne bu şekerim! reyting arttıkça ilgi, alaka derken kendini bülent özündenveren ersoy sanmaya başladın. kızlardan geçtim, bu gidişle seni erkeklere kaptırcam diye korkuyom. ne öle cıbıldak pozlar felan, yol yarıyı geçti hala gözü çöplükte horoz gibisin, utan utan" diye bi güzel yedik fırçayı.

Biliyorum, görüyorum bazı bloggeriyeler kadın dayanışması adına Oh! olsun. diye için için gülüyordur şimdi. Ama olmaz ki, küstüm sie ey okuyucu, ahanda yazmıyorum ben de artık. Terkediyorum blog alemini. Kıskananlar kına yaksın artık. Yaw, Niye taciz ediyonus beni yorumlarınızla:

-İbram benim de saçlarımı tara, ibram beni de sev kedi, köpek gibim, ibram, ibram baksana, şampuanım bitti alsana diye... Tabi ki bozulcak kız. Şampuan kaç para, bu krizde düşüncek haliyle...

Hele bir de ben yaz dolayısıyla kızların mikinili, mayolu resimlerini yayınlayınca, demesin mi:
"-İbram! ya bu kızlara mintan giydir, ya da ben napcamı bilirim" Madem kadın hakları moda. Ben de azıcık açilim denizlere, fransız tatil köyüne doğru. Sana da ordan kart atarım artıkın" deyince dellendim okuyucu.

Lütfen şimdi, ben ettim siz etmeyin: İbram abim iyidir, usludur, yapmaz öyle ayıp şeyler diye yorumlar yazın da paçayı kurtalım. yoksa ayvayı yediğimin resmidir. Küserim size bak, kapatır blogumu giderim bak. Zaten bu aralar küstüm yazmıcam demek de moda.
Bu yazıyı paylaş: :

16 Yorum var:

  1. İbram abim iyidir, usludur, yapmaz öyle ayıp şeyler:))
    (Evet tembelim, kopyala-yapıştır yaptım:)) )

    YanıtlaSil
  2. yenge yapma böyle, şaka ediyor irbehim abi, özünde iyi bi insan o.. :P

    YanıtlaSil
  3. Her kelime yalan, her yürek vefasız
    Can üzgün perişan, can suskun kararsız
    Çek git diyor şeytan, git sessiz sedasız
    Ve gittiğin zaman sanma ki,
    Ağlayıp sızlarlar ardından

    Ben bu dünyadan
    Dosttan, düşmandan
    Aldım payımı gidiyorum
    Günahlarımla, sevaplarımla
    Aldım başımı gidiyorum

    Gitgide yüreğime, ince bir sızı girse
    Gizli bir ateş beni yaksa da gidiyorum

    Ben bu hayattan,
    Aşktan, sevdadan
    Aldım payımı gidiyorum
    Günahlarımla, sevaplarımla
    Aldım başımı gidiyorum

    Her duygu yıpranmış, her bakış anlamsız
    Can bıkmış usanmış, can çökmüş zamansız
    Çek git diyor şeytan, git sessiz sedasız
    Ve gittiğin zaman
    Sanma Ki bir kal diyen çıkar ardından

    BU ŞARKIYI ÇOK SEVERİM ŞİMDİ SİZİN YAZINIZ İÇİN DE PEK Bİ ANLAMLI OLDU KANISINDAYIM:) SAĞLICAKLA KALIN...

    YanıtlaSil
  4. ibraam abimizz çok uslu , ağır başlıdır, yapmaz öyle şiilerrrr :)

    yaptı gibi görünüyorsa inanın şakacıktandır :)

    YanıtlaSil
  5. ama oldu mu yaa şimdi.. kısa süredir tanıyor olsam da ibraam abi iyi birine benziyor yahu.

    YanıtlaSil
  6. Çek git ipraam uzaklara çeeeekkk giittt..
    Bavulunu topla ipraamm sende giiitttt :)

    İpram dünya ahiret bacı.. ay pardon abimizdir..
    Uzayda yakalarsak karışmayız :p

    YanıtlaSil
  7. ben ibram abiyi pek tanımam.zaten abi ayağının ne ayağı olduğunu hepimiz iyi biliriz:)) bence hatun bu ibramın peşini hiç bırakma hep tepesinde dur:) ama bloğunu kapattırma beee güzel yazıyo okuyoz işte:) blog sayfasından taciz etmicez yada tecavüz etmicez ya:)))

    YanıtlaSil
  8. bu kadar parçalamayın kendinizi beyaa..Gidemez o biyerlere..Yapma be ipram şu kızancıkları bırakıp nerye gitcen beaa..

    Süle gelin kızımıza biz sana iyi bakıyoz be aha gelsin görsün sevgi seli var valla :=)

    YanıtlaSil
  9. hepimiz ibrahim değil miydik? çok mu klise oldu bu?
    peki başka bi yönden ele alalım konuyu o halde : ibrahim bey yazmıyor biz de okumuyoruz. çok mu paranoya oldu bu? peki ya şöyle :
    biz neresiyiz? burası kim? karışık oldu değil mi ?
    ne yazacağımı bilemedim valla...

    YanıtlaSil
  10. hişş abi nerdesin sen ama? üff özledim ben hadi yaz bişeyler. bak yoksa bunalıma girip intihar ederim, yaparım bunu!

    YanıtlaSil
  11. ortadoğu ve balkanların yarısı intihar etse umursamam ama sözkonusu bidost'sa sessiz kalamazdım.. merhaba bi dost!

    YanıtlaSil
  12. sen olmasan neye gülcezz aa ayıp ettin şimcik

    YanıtlaSil
  13. aaa nereye gittin ipram..geri dön ya..

    YanıtlaSil
  14. pamık: hakkatten şakadır di mi:)
    mibiko: gitmez gitmez, burdan kimse gitmez.
    siyah kelebek: uzayda görüşmek üzere:)
    bal böcüğü: sahi; yapmazsın di mi?
    semmy: karar verince yine yaz:)
    hayal meyal: ne güsel demişsiniz... di mi
    delinin biri: bakırköydeydim geldim manisaya:)
    bi dost: me too:p

    YanıtlaSil
  15. yapmam yapmam merak etme korkma benden:)))

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar