* Günün Yazısı :

yAnLıŞ iyi insan modeli




~yere tükürmesene lan!
~aloo yengeee. çocuk çimlere basıyo

~....bne hakem taraf tutma...
~karın seni aldatıyo (bi dost)
~hüopp kırmızı yanıyo geçmesene öküzz

~baksamasana lan kıza.
~çek ülen kızın omzundan elini
~ne bu lan. karı gibi küpe takmışsın zibidi

~kalksana lan, baaayana yer versene
~memur bey arkadaşa da fiş kesmediler
~söndür lan cigaranı.görmüyon mu tabelayı...

hepsi iyi güzel de
iyi vatandaş, iyi insan olmak bu mu?

cık...

kanım ısınmadı benim bu modele...
Bu yazıyı paylaş: :

6 Yorum var:

  1. Yurdum insanı işte iyi tepkisinide böyle sadist duygularla belli ediyor
    örn: Eve gelirken karısına çiçek niyetine maydonoz alan arkadaş sonuç ta çiçek çiçektir öyle değilmi ama :):)

    YanıtlaSil
  2. bu ne iyi vatandaş olmak, ne de iyi insan olmak...

    insan en çok ne zaman tüm denetimlerini kaldırır?
    kendini denetlemeyi bırakır?

    YanıtlaSil
  3. Ateş böceği maydanoz yine iyi ya taze soğan alsaydı adam:)

    YanıtlaSil
  4. bu tabiki kıroların iletişim kurma şekli.
    heryerde istemediğimiz kadar var..

    YanıtlaSil
  5. ama öyle demeyen bi dostlar da var tabi. iyiler onlar:P

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım