* Günün Yazısı :

motorcu bir mahlukata özel



nasıl bir histir anlamıyorum seninki. şahsen bilmek ve anlamakta istemem.
geceyarısı.
bir çeşit zorla sülaleme selam söylermisin abi vakıası.
o kadar çeşitli yaratığa benzetiyoruz ki kendimizi.
bahsettiğim bu adam kesin önceki hayatında öküzmüş.
safisinden hem de...
bir insan ailesindeki bütün dişilerin ve kişilerin namusunu bu kadar iki paralık eder mi?
niye, sülalenin günahı ne sen hayvansan.
çoluğu var, çocuğu var bunun.
yol diye bir şey de yapmışlar kardeşim
ne diye hayvan kadar motorsikleti kaldırımda sürersin geceyarısı bağırta bağırta.
Bu yazıyı paylaş: :

3 Yorum var:

  1. öküze hakaret etmeyelim lütfen :p

    YanıtlaSil
  2. Bunların bir de mahalle arasında tam gaz gidenleri var. Ama ahdım var bir gün tenhada yakalarsam çok pis şeyler yapmayı düşünüyorum. O derece kıl oluyorum. "Ulan mahalle burası, yarış pisti değil" diyeceksin ama kime anlatacaksın. Yok yok en iyisi tenhayı kollamak...

    YanıtlaSil
  3. Öküz değil. Beyni olmayan yaratık...

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Üşenmedim, başka şeyler de yazdım