cep telefonundan sevgili yapmak(!)




yuh!

o kadarı da olmaz yani mi dediniz.
yok demediniz. (olabilirliğine dair tecrübeniz var o zaman)

günaydın
, sen yeni mi uyandın diyenler de olabilir. mümkündür. ben zaten göbeğine gün doğmadan kalkamayanlardanım.

badem ezmesinden bebek yapıp afiyetle yiyen insanoğlu, prezervatif kazası diyerek öz bebeklerini (bez değil) cami kapısı yerine çöp tenekesine atabiliyor artık. gerisin geriye çağ atladık yani.
siz nasıl hissederdiniz bilemem ama çöp tenekesine bırakılmış ve köpekler yemeden önce polis amcanın kurtardığı bir çocuk olarak hayata başlamak nasıl bir şeydir. içinizde anne babanıza ve topluma karşı nasıl bir öfke ve kinle büyürsünüz. ben şahsen düşünmek bile istemem. dünya böyle garip ve yetimlerin intikamından korksun...

hal böyle olunca ister netten olsun, ister cepten sevgili yapma derdine düşenleri hoşgörmek lazım. burda kasdım insan evladı olup da, sosyalleşmenin başka boyutu olarak şu alemden arkadaş ve sevgili edinenler değil. ben fortçuluktan, telefon tacizciliğinden evrilerek cep telefonundan "hatun" götürme derdindeki abazan kardeşlerimi kasdediyorum.

0900ler bitip, ara beni sor beni tarzından servisler cep telefonu operatörleriyle ittifaka girince bu arkadaşlar da cebe yönelmişler. Zaten rastgele numara çevirip sarkıntılık etme olayları da numara gizleme hadisesi (o hadise değil:) bitince sekteye uğradı.

yalnız fena kontür yiyen bu servislerdeki hazır sevgililerden asıl yara alanın kendi ceplerindeki delik olduğunu ne zaman anlayacaklar orası bilinmez. olsun yine de şiddetle bu arkadaşların global bir kirlenmeye daha fazla katkı sağlamak yerine o tip mekanlarda kalmasında fayda var.

bu arkadaşları net aleminden "slm nbr asl sex ister misin?" günlerinden hatırlayanlar bilir. otomatik mesajlarından iki dakka insan gibi konuşamazdın. zaten abazanlar için kadın erkek de farketmiyordu. nerden mi biliyorum "adem" nickim yüzünden "seni gidi havva" diye kur yapan bir serseriyi defetmek için yedi göbek sülalesine sıyırmak zorunda kalmıştım da ordan...

yeni göz ağrımız twitter ve facebook'da bu arkadaşlar ne yapmakla meşguller bilemiyorum ama çok da dert etmiyorum. nasıl olsa kontür karşılığı hırıltılarını dinlemeye hazır servisler var. hem en azından bu tip arkadaşlardan gelecek nesillerin gideceği yer belli. (en azından sanal sevgilileri hamile kalamayacağı için cami kapısı veya çöp tenekesi değil)

sevgili abazan kardeşim.
sen toplumu (her tür sosyal topluluğu) rahat bırak.
cep telefonundan olaya devam et. giden kontürlerle gelen faturaları da cep telefonunla birlikte sıcacık koynuna(!) al. arada bir kendi kendini ara titreştir..

mutluluklar dilerim benim güzel kardeşim.
Bu yazıyı paylaş: :

0 Yorum var:

Yorum Gönder

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar