ben artist olmalıymışım




yok yok hiç öyle jön mön olmak istediğimden değil. karakter oyuncusu olmak gibi bir merakım da yok. ya da tecavüzcü çoşkun olmak arzusunda da değilim. hele kızların gazozuna ilaç katan nuri alço'lukta gözüm hiç yok.

tek derdim şu araba kullanıp her haltı edebilmelerinde.
ben ki taksiye bindim mi deliriyorum. gözlerimi taş gibi dikip yola bakıyorum. radyoda kanal değiştirmeye kalksam arabaya takla attıracağım gibi geliyor. yolda durmadan kaloriferi bile ayarlamıyor yaz günü yanarak, kış günü donarak araba kullanıyorum.

yanımda kimseyi konuşturmam. 90 km yi geçmem. hatalı sollamaya korkarım, sarıda frene basar, yeşil yanmadan geçmem falan filan işte..
arabada sigara falan yakmaya kalksam kesin ya önümdekine çarparım ya arkamdaki araç tepeme çıkar..

ama adamlarda o ne keyif kardeşim
hem araba kullan, hem manzara seyret, konuş sohbet et..
hem yola bak, hem yoldan daha fazla sağ koltuktaki hatuna bak...
hem araba kullan, hem yan tarafta kızı götür...

off offf... ben artist olmalıymışım...

not1: birisi filmlerde arabayı başka araç çekiyor deyip keyfimi kaçırmasın.
not2: temel içgüdü2 fantezim falan da yok. zaten rezil bir filmdi...


Bu yazıyı paylaş: :

14 Yorum var:

  1. Birileri temkinli olacak ki diğerleri artist olsun...

    YanıtlaSil
  2. bütün trafik kurallarına uyan bir şöförsün galiba..ben bir bayan olarak daha deli araba kullanıyorum diyebilirim.. :)

    YanıtlaSil
  3. Halbu ki erkekeler çok severler araba kullanmyı hele birde yaz sıcağında kolunu dışarı srkıtıp çıstak çıstak son ses müzik açmayı yanında da hatun var ohh ne ala memleket ha ha :):)Valla ne diyeyim 90km hızlada yol bimez be usata

    YanıtlaSil
  4. ugk... ben temkinlilerdenim o zaman ama ne diyeyim özenmiyor da değilim.

    delininbiri... e boşuna seçmemişsin nickini o halde...

    ateş böceği... ömür biter yol bitmez:)

    YanıtlaSil
  5. vuu beybiii :D fotodakine bayılddım nerdeyse.. :D tipi komik olsa da gerisi iyi puauhua :D

    YanıtlaSil
  6. yejades.... eski fotoğraflarımdan işte:)

    YanıtlaSil
  7. Herşey insanın beyninde biter ya da başlar :)Ben de fena değildim,ta ki yaşadığım trafik kazasına kadar.Arabam kaydığı için kontrolünü sağlıyamadım.Şimdi arabanın direksiyonuyla çok oynuyorum ve kullanmak istemiyorum.Kaza yapmaktan korktuğum için.Zaten bu yüzden araba da almadım.Ama ne zamana kadar arabasız yapabilirim bilmiyorum.Ama şu bir gerçek."Sakınan göze çöp batar",korkuları bir kenara bırakabilmek lazım...

    YanıtlaSil
  8. araba kullanmak yürümek gibidir. yürürken de yürüdüğünü düşünüp adımlarına dikkat edersen sendelersin.

    arabayı bilincinle değil bilinçaltıyla kullananlar bu araba kulanırken herşeyi yapabilenler -biri de benim :)-.

    bunu yapmak zor değil, ama uzun süre araba kullanmak lazım. (ben 9 yaşımdan beri kullanıyorum.)

    YanıtlaSil
  9. :))))))))
    Tem'kinnnnnnnnn!
    İçimizdeki gerçek duygumuz gün üzerine çıkıyor İbrahim.
    Vallahi yolda o kadar ilginç arkadaşlar varki
    Bir eliyle rimel sürüp, diğeriyle direksiyon sallayan. Aynı anda iki cep telefonunu idare eden. Vallahi onlar insan değil, biyonik melek:)))))))))))))))))

    İnsan olan benim. Kendimi kollamaktan ancak bu kadar araba kullanıyorum. Limon (sarı araba!) sana selam yollar...

    YanıtlaSil
  10. yosun: katılıyorum. nereye kadar. yollar yürümekle bitmez ki:)
    sevgili kültür mantarı: benim kasdettiğim iyi kullananlar kadar şu filmlerdeki gibi yola bakmadan dakikalarca geyik yapan eli direksiyonda gözü...:)

    YanıtlaSil
  11. hımm ugk. limon senin araban sanırım. demek ki sen de rimelcilerden, rujculardansın. yoksa limoncağız olaya niye müdahale etsin knight rider gibi:)

    YanıtlaSil
  12. insanın en dıkkatsız olduğu an araba kullandığı an diye duymustum yenılerde kardesım kaza yaptı hatalı sollama araba yalpalar ve zıncırleme kaza bence ınsan kendı sansını cok fazla zorlamamalı öyle cok artist olmaya gerek yok sonra diğer tarafa hızlı bı geciş yapabilabilir...

    YanıtlaSil
  13. ay ışığı: başka insanları bilmem ama ben öyleyim... napim:)

    YanıtlaSil

Buraya yorum yazabilirsiniz. Niye yazmıyorsunuz?

Çok okunan yazılar